Natteravnen skriver:
Siden 2012, har været i arbejde flere gange sidenhen da der har været vikariater af kort og længere tidsrum. Og det er altid noget, men kan mærke jeg ikke trives. Har måske mistet modet med alle de nedskæringer og kamp om stillingerne. Jeg sukker bare dybt!
Jeg ville allerhelst arbejde som fastansat hospitalsklovn og leve af at bruge min mimik, intuition og kropssprog men det koster 25.000kr.
Når jeg har fundet ud af hvad jeg skal bruge mine 6 ugers selvvalgt uddannelse på (som helt udgår for uddannede fra 1.1.2015) og jeg ikke har fået arbejde så vil jeg søge om virksomhedspraktik enten hos en der arbejder med hjemløse, hospice eller hospitalsklovn. Så kan jeg lige få en bedre fornemmelse af hvad det helt eksakte drejer sig om udover det jeg kan læse mig til.
Jeg vil bare gerne finde et arbejde hvor jeg i mit virke kan være nærværende, at ikke alt skal ræse afsted og jeg går hjem fra arbejde med dårlig samvittighed overfor de borgere jeg ikke "lige" havde tid til den dag.
Og nu vil de skære yderligere, forringe yderligere på 0-6 års området i mange byer, så bliver der endnu mere tryk på derude - allerede nu skifter mange spor og mange har ansøgt på SOSU så der er venteliste.
Mismod lever.. 
Hvor er det bare mega sejt at du gerne vil være hospitalsklovn. Tror det er et hårdt job, ligesom det sikkert r at arbejde med hjemløse, men flot du gerne vil det.
Aner ikke hvad der er det rigtige for mig, men fle ihvertfald slet ikke for mit fag nu..
Anmeld