Misdannelsesscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2014

Louise-Nicki-buddi

ILoveMyMiracle skriver:

Det er en tradition i min familie at man ikke får det at vide, så det er ikke så svært for mig, da jeg rigtig gerne vil holde fast i den 

Det kan jeg da godt forstå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Chevro

Uha, fedt i kan gøre det på den måde ;-) Jeg havde super meget tålmodighed med den første og ventede HELT til MD  Hehe.. 

Men denne gang kan det ik gå for hurtigt med at vide det! Så vi har fået tid til kønsscanning nu her om knap 14 dage - 15+0 

Har bare så mange gener allerede nu, og er sygemeldt, det er sku lang tid uden decideret at kunne ordne tingene (: og evt få solgt ud af alt vores drengetøj.. 

Det orker jeg ikke at stå med når først bebs kommer <3 og vores store søn skal have meget opmærksomhed også hehe (har mange gode grunde) men snyd i kan holde spændingen ;-)

Anmeld

18. september 2014

EnGodMor

Den bedste gave man kan få

Anmeld

18. september 2014

ILoveMyMiracle

Chevro skriver:

Uha, fedt i kan gøre det på den måde ;-) Jeg havde super meget tålmodighed med den første og ventede HELT til MD  Hehe.. 

Men denne gang kan det ik gå for hurtigt med at vide det! Så vi har fået tid til kønsscanning nu her om knap 14 dage - 15+0 

Har bare så mange gener allerede nu, og er sygemeldt, det er sku lang tid uden decideret at kunne ordne tingene (: og evt få solgt ud af alt vores drengetøj.. 

Det orker jeg ikke at stå med når først bebs kommer <3 og vores store søn skal have meget opmærksomhed også hehe (har mange gode grunde) men snyd i kan holde spændingen ;-)

Jeg er super glad for at vi har holdt ved vores beslutning  Men ja, det er da længe at gå og vente, og det er også svært med hensyn til tøj osv, men der har jeg heldigvis fået en del neutralt tøj, og resten må så vente til efter fødslen 

Anmeld

18. september 2014

ILoveMyMiracle

EnGodMor skriver:

Den bedste gave man kan få

Jeg kan da kun give dig ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.