Misdannelsesscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
14 svar
17 synes godt om
16. september 2014

ILoveMyMiracle

Så har vi i dag været inde og se vores guldklump, og alt så perfekt ud! Det er en rigtig aktiv lille baby der ligger inde i sin hule, og jeg mærker den hver dag!

Det bliver spændende om det er en lille gut eller gutinde der gemmer sig derinde, så nu kan tiden kun gå for langsomt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Louise-Nicki-buddi

ILoveMyMiracle skriver:

Så har vi i dag været inde og se vores guldklump, og alt så perfekt ud! Det er en rigtig aktiv lille baby der ligger inde i sin hule, og jeg mærker den hver dag!

Det bliver spændende om det er en lille gut eller gutinde der gemmer sig derinde, så nu kan tiden kun gå for langsomt!

Tillykke og dejligt at høre alt gik godt. 

Må jeg spørger hvorfor i ikke ved kønnet endnu vil i bare vente eller ? 

Anmeld

17. september 2014

Mor til F

Stort tillykke med den perfekte lille guldklump i maven

Anmeld

17. september 2014

ILoveMyMiracle

Louise-Nicki-buddi skriver:

Tillykke og dejligt at høre alt gik godt. 

Må jeg spørger hvorfor i ikke ved kønnet endnu vil i bare vente eller ? 

Mange tak  

Vi har valgt at det skal være en overraskelse  Jeg kan godt lide hele spændingen omkring hvad maven gemmer på, og så er det sjovt at folk går og gætter på hvad det bliver 

Anmeld

17. september 2014

ILoveMyMiracle

BabyFreia skriver:

Stort tillykke med den perfekte lille guldklump i maven

Tusind tak 

Anmeld

17. september 2014

Louise-Nicki-buddi

ILoveMyMiracle skriver:

Mange tak  

Vi har valgt at det skal være en overraskelse  Jeg kan godt lide hele spændingen omkring hvad maven gemmer på, og så er det sjovt at folk går og gætter på hvad det bliver 

Det lyder spændene 

Vildt i kan vente så længe ville jeg ikke kunne 

Anmeld

17. september 2014

Nadia&Daniel

ILoveMyMiracle skriver:

Mange tak  

Det gjorde vi også ved vores første 

Anmeld

17. september 2014

ILoveMyMiracle

Louise-Nicki-buddi skriver:

Det lyder spændene 

Vildt i kan vente så længe ville jeg ikke kunne 

Det er en tradition i min familie at man ikke får det at vide, så det er ikke så svært for mig, da jeg rigtig gerne vil holde fast i den 

Anmeld

17. september 2014

LilleMie

ILoveMyMiracle skriver:

Dejligt med en veloverstået scanning

Og uh hvor jeg husker spændingen ved ikke at kende kønnet på forhånd! Jeg var 80 % sikker på, at det var en dreng, da alle sagde, jeg havde en drengemave.

Men da dagen kom og barnet blev født, endte det hele lidt hektisk og vores drøm om selv at se, hvad vi havde fået, blev desværre ikke indfriet. Men i stedet kom barnet over på bordet ved siden af omringet af læger, og pludselig er der en der siger, "bare tag det roligt, hun er ok!", og så begyndte jeg at tude af glæde, vi havde fået en pige og hun havde det godt! Og 2 minutter senere lå hun i mine arme og det var så fantastisk 

Vi vil heller ikke vide kønnet næste gang 

Anmeld

17. september 2014

ILoveMyMiracle

LilleMie skriver:

Dejligt med en veloverstået scanning

Og uh hvor jeg husker spændingen ved ikke at kende kønnet på forhånd! Jeg var 80 % sikker på, at det var en dreng, da alle sagde, jeg havde en drengemave.

Men da dagen kom og barnet blev født, endte det hele lidt hektisk og vores drøm om selv at se, hvad vi havde fået, blev desværre ikke indfriet. Men i stedet kom barnet over på bordet ved siden af omringet af læger, og pludselig er der en der siger, "bare tag det roligt, hun er ok!", og så begyndte jeg at tude af glæde, vi havde fået en pige og hun havde det godt! Og 2 minutter senere lå hun i mine arme og det var så fantastisk 

Vi vil heller ikke vide kønnet næste gang 

Sikke en dejlig historie  

Jeg synes det er sjovt ikke at vide hvad det er, og der er delte meninger om hvad folk tror det er, så det gør det jo kun sjovere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.