Hvornår står du op/ går i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2014

Bshizzle

StineW79 skriver:

Her gjorde jeg også altid rent midt om natten, før i tiden. Kærsten har dog fået mig vænet af med det, da han jo ik ku sov, når jeg rendte rundt og støvsugede og hørte musik om natten vh stine

Haha... Min kæreste hader osse når jeg får rengørings flip 

Prøver og begrænse det.. Og gøre det når hverken børn eller kæreste er hjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Toeffe87

Står op 6.15-30 og går i seng ca 22.30-23  

Anmeld

17. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
M (: skriver:

Jeg står op 6.30/6.40 (møder 7.30, og skal nogen dage lige nå at aflevere i vs på vejen). 

Jeg går som regel i seng ved 23-tiden. 

Sover gerne til kl 08-08.30 i weekenderne (hvis mand og barn tillader det).. 

Så heldig er jeg heldigvis i de weekender jeg ik arbejder, så det er bare dejligt! Vh stine

Anmeld

17. september 2014

StineW79

SDD skriver:

Inden barsel... Og barn for den sags skyld.. Stod jeg op omkring kl 10-10.30. Gik i seng mellem 23.30-02. Er aftenvagt. Synes det er så svært at "falde ned". Det har godt kunne trække lidt ud. 

Nu er det i seng mellem 21-23 og op alt efter hvad tid hun vil sove til(i dag kl 6) normalt til 7-8.

Har brug for riigtig meget søvn.

En af grundene til at jeg feks går sener i seng, er også de dage hvor jeg først er hjemme kl 23 efter aftensvagt. Rart med lidt ro i hovedet inden man ska sove! Vh stine

Anmeld

17. september 2014

StineW79

Aalborg_Pigen skriver:

Du kan dælme da ikke nå at sove ret længe.

Jeg går i seng omkring 22.30-23, og står op mellem 6.30-7.

Nogen gange kan jeg godt falde i søvn kl. 21 ...  

Nej men jeg er blevet bedre til at gå "tidligt" i seng ( 23-24 ) før i tiden var kl nærmer 1.30-2 inden jeg gik i seng. 

Da jeg gik på sem, skrev jeg altid mine opgaver om natten, og har også indtil jeg mødte min kærste gjort rent osv om natten. Har aldrig sovet ret godt, men det er heldigvis blevet MEGET bedre efter vi fik thea for 6 år siden. Vh stine

Anmeld

17. september 2014

Billemyre

Jeg går meget sjældent i seng før midnat - og som regel sover jeg først uanset hvad ved 01-tiden.
Jeg skal op ret forskelligt. Mandag: 5:30, tirsdag: 5, onsdag: 7:30, torsdag: 4:30 og fredage skifter fra alt mellem 5 og 8
Jeg får nok ikke helt nok søvn, men jeg synes nu ikke, jeg mærker meget til det, heldigvis.

Anmeld

18. september 2014

Masig

StineW79 skriver:

Det lyder meget fornuftigt. Gad god jeg ind i mellem ku finde ud af at gå lidt tidliger i seng! Vh stine

Det hænder faktisk jeg går i seng ved 20.30—21 tiden... Jeg har altid haft et stort søvn behov så jeg er ikke bleg for at gå meget tidligt i seng hvis jeg er træt 

Anmeld

18. september 2014

Aluka

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger jo næsten sig selv ik?

Hvornår står du op om morgen, på alm hverdage og hvornår går du i seng??

Normalt står jeg op kl 5.45-6.15, afhængig om jeg ska i bad eller ej.

Normalt går jeg i seng omkring kl 23-24. Vh stine

Jeg sover senest kl. 22.00, og står op, når den bette vågner. Så oftest mellem 6 og 6.30, men nogle gange allerede 5-5.30. 

Er også sommetider oppe og give ham sutten et par gange i løbet af natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.