Hvornår offentliggjorde graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2014

Ka+Ma=Be

Facebook blev informeret i uge 18-19 stykker og sådan set kun fordi det var 1. april

Dem der skulle vide det personligt vidste det inden uge 12

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

EAF

Så snart det var bekræftet ved lægen, mener vi opdagede det i uge 10 og måske fik det bekræftet i uge 11. Detaljeorienteret omkring min graviditet og fødsel ligger mærkeligt nok et meget lille sted, da jeg ellers er yderst detaljeorienteret og meget opmærksom på ting omkring mig - og da de nærmeste havde fået det at vide opslog jeg på i en status på facebook at jeg skal være mor. Min mand var ikke på facebook dengang.  

Anmeld

16. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Wish skriver:

Vi må også hellere respektere de mænd lidt  Hehe

jeg er faktisk 13+0 i dag blev rykket lidt frem til nf i dag nemlig  Måske vi bare skal gøre det senere i aften eller i morgen 

Ja lidt bliver vi nok nød til  

Men igen alle gør det jo på hver sin måde så syns i skal gøre det når i føler det er rigtig for jer 

Anmeld

17. september 2014

anonym10101

Wish skriver:

Var det fordi i var til en tidligere scanning? 

Vi har været i behandling så i dag til nf var faktisk vores 4 scanning  

Det var en akutscanning pga. mavekramper og højt blodtryk, men da alt var fint derinde så "sent" valgte vi at sige det selvom vi ville havde ventet til nf

Var jeg blevet scannet tidligere havde vi ikke sagt noget

Anmeld

17. september 2014

Nadia&Daniel

Wish skriver:

Manden og jeg vil gerne dele det på facebook, da vi i dag har været til NF og alt gik godt , helt perfekt faktisk. 

Men fordi jeg tidligere har mistet to gange er jeg bare skide nervøs for det mindste. 

Så vil hører jer ad. Hvornår offentliggjorde i at i var gravide på facebook f. Eks. 

1. gang: til familien (fortalte det ikke til jobbet): da jeg var omkring 8 uger henne - mistede 2 dage efter 

2. gang (med Laura): nærmeste familie (svigermor, svigerfar og svigerinde): da jeg fandt ud af jeg var gravid. Min mor, far og søster: 8 uger henne. Resten af familien: lige efter NF (vi kørte rundt og viste billeder og fortalte nyheden) Og jobbet/facebook: nogle dage efter

3. gang (termin 26/2-15): nærmeste familie (svigermor, svigerfar og svigerinde): da vi fandt ud af det da jeg lå på hospitalet med mavesmerter (vidste ikke selv jeg var gravid, da jeg blev hentet af ambulancen) Min mor, far, søster og resten af min familie på min mors side: 1 uge før NF (vi var på ferie hos dem, og ville ikke gemme maven for dem) Jobbet/facebook: dagen efter NF. 

Anmeld

17. september 2014

Bb2015

Vi fortalte vores forældre det så snart vi selv vidste det  Derudover har jeg to gode veninder, som vidste at vi prøvede, og de fik det også at vide med det samme. Resten af familie og venner har fået det at vide løbende efter NF (bl.a. pga nyslåede mormor og morbror ikke kan tie stille af ren begejstring.)

Vi har dog ikke skrevet det på facebook 

Anmeld

17. september 2014

-Sigrid-

Wish skriver:

Manden og jeg vil gerne dele det på facebook, da vi i dag har været til NF og alt gik godt , helt perfekt faktisk. 

Men fordi jeg tidligere har mistet to gange er jeg bare skide nervøs for det mindste. 

Så vil hører jer ad. Hvornår offentliggjorde i at i var gravide på facebook f. Eks. 

Første gang sev det bare ud. Anden gang fik familien det af vide i uge ni og resten af verdenen fik det af vide på facebook i uge 25, den 1. April. De troede så ikke på det før jeg skrev om babyen igen omkring uge 35

Anmeld

17. september 2014

Ciss

Jeg nægtede at offentligøre noget som helst, før uge tolv. Og det var jeg bare SÅ glad for. Ventede egentlig tvillinger men mistede den ene i uge 10 første gang. Det var ret dejligt ikke at måtte forklare en masse for en masse mennesker.

Vi offentliggjorde det aldrig på fb, men ved uge 12 fortalte vi det til de kommende bedsteforældrer og nærmeste familie/venner, og jeg informerede min chef siden det er vanskeligt at skaffe vikarer inden for mit feldt, her hvor vi bor. Resten af verden fik besked efterhånden som det nu faldt naturligt, og når der var brug for det.

Anmeld

17. september 2014

Toeffe87

Uge 10+ - dog kun fordi jeg kom til scanning da vi troede jeg havde mistet. Da vi så havde set liv fortalte vi vores familier om det vennerne fik det at vide efter nf. 

Facebook ok har vi ikke offentloggjort på endnu, og ved heller ikke om vi det denne gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.