Hvornår offentliggjorde graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår offentliggjorde i graviditeten

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.175 visninger
18 svar
6 synes godt om
16. september 2014

Wish

Manden og jeg vil gerne dele det på facebook, da vi i dag har været til NF og alt gik godt , helt perfekt faktisk. 

Men fordi jeg tidligere har mistet to gange er jeg bare skide nervøs for det mindste. 

Så vil hører jer ad. Hvornår offentliggjorde i at i var gravide på facebook f. Eks. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Først ked af og høre i har midste før 

Men stort tillykke med baby i maven 

min kæreste ville gerne ha jeg først sagde det på facebook efter nf . Så det respekter jeg .   Men de nærmeste familie der kunne jeg ikke holde mund 

Anmeld

16. september 2014

anonym10101

10+3, dagen før havde vi set liv 

Anmeld

16. september 2014

Wish

Louise-Nicki-buddi skriver:

Først ked af og høre i har midste før 

Men stort tillykke med baby i maven 

min kæreste ville gerne ha jeg først sagde det på facebook efter nf . Så det respekter jeg .   Men de nærmeste familie der kunne jeg ikke holde mund 

Vi må også hellere respektere de mænd lidt  Hehe

jeg er faktisk 13+0 i dag blev rykket lidt frem til nf i dag nemlig  Måske vi bare skal gøre det senere i aften eller i morgen 

Anmeld

16. september 2014

Wish

martsmoar skriver:

10+3, dagen før havde vi set liv 

Var det fordi i var til en tidligere scanning? 

Vi har været i behandling så i dag til nf var faktisk vores 4 scanning  

Anmeld

16. september 2014

fresia

Profilbillede for fresia

Vi offentliggjorde det først på facebook i uge 21 da vi havde været til MD havde ikke et behov for at dele det før, samt at vi også har mistet før

Anmeld

16. september 2014

M (:

Manden og jeg vil gerne dele det på facebook, da vi i dag har været til NF og alt gik godt , helt perfekt faktisk. 

Men fordi jeg tidligere har mistet to gange er jeg bare skide nervøs for det mindste. 

Så vil hører jer ad. Hvornår offentliggjorde i at i var gravide på facebook f. Eks. 

Vi offentliggjorde nyheden få dage før MD-skanningen - dvs 19+. 

Nær familie og venner fik besked løbende fra 12+.

Anmeld

16. september 2014

Lene Unik

Nu er mine børn født før facebook, men vi fortalte det til familie og venner tidligt, stort set med det samme vi fandt ud af det. Specielt den gang hvor jeg mistede var jeg glad for at omgangskredsen vidste det, for selvom det var hårdt at fortælle, så var det rart ikke at skulle "skjule" at jeg var trist i tiden efter, og at jeg mere naturligt kunne dele det med dem.

Anmeld

16. september 2014

MHB

Wish skriver:

Jeg har svaret Uge 12 men det passer ikke helt! Efter NF offentliggjorde vi det til familie og venner fik det afvide løbende når vi så dem! Vi skrev ikke noget på facebook før efter Carl var født! Ikke at det var hemmeligt men synes bare ikke at folk som er perifære venner eller som jeg ikke ser så tit behøvede at vide det! Den form for opmærksomhed ønskede jeg ikke  

Anmeld

16. september 2014

morethanperfect

De 2 første gange var offentliggjorde vi det omkring uge 9 ..

Denne gang , har vi kun offentliggjort det til familie og de nærmeste venner , og er i uge 10 nu . Vi venter med at offentliggøre det på facebook til vi har været til scanning . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.