:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

Starfish

sulo skriver:

Har været til endnu en kontrolscanning i dag.

Desværre endte det som jeg havde på fornemmelsen i en SA

Hcg var steget fra 42000 til 43000 på 3 dage og det er jo slet ikke nok, min krop tror dog stadig at den er gravid, da jeg har kvalme, men fosteret er forsvundet fra min livmoder siden i sidste uge, der er kun tom blommesæk tilbage, underligt nok har jeg ikke blødt af betydning så er blevet sat i gang med cytotec

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

hmg86

Føler sådan med dig.. 

Anmeld

7. oktober 2014

FrkRaarup

sulo skriver:

Hcg var steget fra 42000 til 43000 på 3 dage og det er jo slet ikke nok, min krop tror dog stadig at den er gravid, da jeg har kvalme, men fosteret er forsvundet fra min livmoder siden i sidste uge, der er kun tom blommesæk tilbage, underligt nok har jeg ikke blødt af betydning så er blevet sat i gang med cytotec

Anmeld

8. oktober 2014

Babydrøm

sulo skriver:

Anmeld

8. oktober 2014

CH2012

Det gør mig ondt... Hvor langt var du henne?

Anmeld

8. oktober 2014

sulo

CH2012 skriver:

Det gør mig ondt... Hvor langt var du henne?

Tak, omkring 6+4 da de første symptomer kom, men på sygehuset regnede de 7+5

Anmeld

8. oktober 2014

CH2012

sulo skriver:

Tak, omkring 6+4 da de første symptomer kom, men på sygehuset regnede de 7+5

Okay Det er ikk sjovt.... Prøvede det selv i december sidste år. Har du prøvet det før? Hvis ikk, kan jeg fortælle dig, at for mit vedkommende blev/bliver det nemmere for hver dag der gik/går. Og så sørg for at tag dig/jer tid til at sørge...

Anmeld

8. oktober 2014

sulo

CH2012 skriver:

Okay Det er ikk sjovt.... Prøvede det selv i december sidste år. Har du prøvet det før? Hvis ikk, kan jeg fortælle dig, at for mit vedkommende blev/bliver det nemmere for hver dag der gik/går. Og så sørg for at tag dig/jer tid til at sørge...

Nej sjovt er det aldrig, ja jeg har prøvet det før, november 2012.

Denne gang er det nu min mand der er mest ked af det, så han er begyndt at håbe på at vi snart skal igang igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.