:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
17 svar
6 synes godt om
15. september 2014

sulo

Øv der var blod i trusserne her til morgen, ringede og bad om jeg kunne få lov at snakke med lægen, men endte med en tid i eftermiddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

mortilfreja

15. september 2014

Jannieb

sulo skriver:

Øv der var blod i trusserne her til morgen, ringede og bad om jeg kunne få lov at snakke med lægen, men endte med en tid i eftermiddag

Håber det bedste for dig 

Anmeld

15. september 2014

BigHope13

Håber det er harmløst

Anmeld

15. september 2014

LouiseEm

sulo skriver:

En tid i eftermiddag er vel fint? Eller hvad?

Anmeld

15. september 2014

sulo

LouiseEm skriver:

En tid i eftermiddag er vel fint? Eller hvad?

Jo da klager ikke, men havde jeg kunne nøjes med en samtale og en henvisning til scanning f.eks, så var jeg fri for at smitte halvdelen af lægehuset, er nemlig snot forkølet, hader tanken om at ku komme til at smitte andre, fordi man ikke kan finde ud af at blive hjemme.

Anmeld

15. september 2014

sulo

BigHope13 skriver:

Håber det er harmløst

Håber jeg også

Anmeld

15. september 2014

Louise-Nicki-buddi

15. september 2014

sulo

Umiddelbart så alt fint ud, skulle selvfølgelig henvende hvis der blev mere og deres graviditetstest viste også positiv

Anmeld

7. oktober 2014

sulo

Har været til endnu en kontrolscanning i dag.

Desværre endte det som jeg havde på fornemmelsen i en SA

Hcg var steget fra 42000 til 43000 på 3 dage og det er jo slet ikke nok, min krop tror dog stadig at den er gravid, da jeg har kvalme, men fosteret er forsvundet fra min livmoder siden i sidste uge, der er kun tom blommesæk tilbage, underligt nok har jeg ikke blødt af betydning så er blevet sat i gang med cytotec

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.