Hvad smørre i mavsen med ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

Christine

lottelabs skriver:

Har i nogle cremer / olier i har gode erfaringer med ?

Matas har en god mavecreme særligt til gravide og Derma har en maveolie. Ved ikke om det hjælper, men de to produkter burde i hvert fald ikke skade, da de ikke indeholder parfume, parabener, farve mv.

Synes de begge fugter rigtigt godt i dybden og for mig hjælper det at smøre når maven begynder at klø sidst i graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

tullemortilsnart2

tak for alle svarende vi har nemlig hang til strækmærker i min familie, så troede bare man kunne forbygge og mindske dem.. men pyt, det må jeg tage med.. de skyldes jo noget dejligt inden i maven  

Anmeld

14. september 2014

M (:

lottelabs skriver:

Jeg smurte ikke maven under graviditeten, og jeg har fået eet, 1/2 cm langt strækmærke i arret fra min navlepiercing. 

Anmeld

14. september 2014

Frk_Louise

lottelabs skriver:

Jeg bruger matas' mavecreme.. Har nu fået strækmærker alligevel, MEN.. Den har altså hjulpet, når maveskindet har været igang med at strække sig, det har kløet og det har føltes som om, at det var ved at sprække  

Anmeld

15. september 2014

Baby89

lottelabs skriver:

har bare hørt man skal smøre sig for at undgå / minimere strækmærker

Har hørt om bio oil, synes bare det er dyrt i længden.. en fed creme burde også kunne gøre det eller hvad mener i/du?

Jeg bruger bio oil .. Købte nogle flasker fra dba.dk for 50-60 kr stk ) det lige før jeg bader i det haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.