skøn søndag :/ jeg gir op!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

Kay

Moaren skriver:

Det var da også ret længe at vente. Må man spørge hvorfor det først bliver om en måned?

fordi den vaskemaskine der passer til vores behov, først kommer tilbage i butikken d. 17 oktober... ellers skal vi betale dobbelt så meget for en der kan det samme i et andet mærke  

og det nægter jeg altså... + at vi ikke har penge til at betale det dobbelte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Clisolka

Kay skriver:

nej... heldigvis har vi vaskehus i bebyggelsen... men med bækkenløsning er det bare en hård tjans at skulle slæbe det der over... især hvis lillepigen kommer inden d. 17 

Ja det er ikke sjovt 

Anmeld

14. september 2014

Kay

Clisolka skriver:

Ja det er ikke sjovt 

nej...  

Anmeld

14. september 2014

Christine

Kay skriver:

fordi den vaskemaskine der passer til vores behov, først kommer tilbage i butikken d. 17 oktober... ellers skal vi betale dobbelt så meget for en der kan det samme i et andet mærke  

og det nægter jeg altså... + at vi ikke har penge til at betale det dobbelte 

Hold da op, du er hårdt ramt lige nu  Det passer altså nogle gange at én ulykke sjældent kommer alene.

Er der evt mulighed for at tilkalde bedsteforældrehjælp til tøjvask?

Anmeld

14. september 2014

Mamalu

Hmm har i evt tjekket andre varehuse som muligvis ka stå inde med den vaskemaskine i ønsker?

Anmeld

14. september 2014

Kay

Christine skriver:

Hold da op, du er hårdt ramt lige nu  Det passer altså nogle gange at én ulykke sjældent kommer alene.

Er der evt mulighed for at tilkalde bedsteforældrehjælp til tøjvask?

mine forældre bor en time her fra... men har tilbudt at vi kan flytte der hjem  

min mands forældre bor i andel med vaske kælder og de må ikke vaske for andre end dem selv, og der er ikke mange tider i deres vaske kælder så man skal bestille 2-3 uger frem 

vi har dog vaskehus her hvor vi bor... men igen der er sjældent ledigt... og har fået stjålet en del tøj der ovre fra 

Anmeld

14. september 2014

Kay

Mamalu skriver:

Hmm har i evt tjekket andre varehuse som muligvis ka stå inde med den vaskemaskine i ønsker?

jeps... de har den til dobbelt op af prisen elgiganten har den til... 

og nu har min mand været så "snedig" at bestille og betale den... så vi kan ikke engang prøve at finde en anden... 

Anmeld

14. september 2014

Rockertand

Kay skriver:

jeps... de har den til dobbelt op af prisen elgiganten har den til... 

og nu har min mand været så "snedig" at bestille og betale den... så vi kan ikke engang prøve at finde en anden... 

I skulle lige tjekke Skousen, få dages leveringstid og laveste netpris. Vi har lige købt ny opvasker, bestilt i panik en lørdag, og de havde den om tirsdagen - og det var allerlaveste pris.

Anmeld

14. september 2014

Kay

Rockertand skriver:

I skulle lige tjekke Skousen, få dages leveringstid og laveste netpris. Vi har lige købt ny opvasker, bestilt i panik en lørdag, og de havde den om tirsdagen - og det var allerlaveste pris.

ja men de har ikke den model og min mand har været smart at bestille og og betale den ude i elgiganten... da han blev så forhippet på at det skulle være DEN 

Anmeld

14. september 2014

EnGodMor

Kay skriver:

manden er lige kommet hjem... den vaskemaskine der passer til os med de krav jeg har... har de først hjemme igen 17 oktober (har termin 14 oktober) 

ellers skal vi betale det dobbelte for en anden der kan det samme 

Har i tjekket price runner om de ikke har den vaskemaskine? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.