Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg sidder her med en sløj pige der kaster op, først hendes seng og der derefter i vores, vaskemaskinen er lige stået af efter jeg satte første vask med sengetøj over (ja og vasketøj er der jo ikke for lidt af nu) manden prøvede at fixe den, men det lykkedes ikke, og nu er manden er kørt ud og se på en ny, for sådan en kan jo ikke undværes
og jeg har kvalme og jeg har sådan nogle plukveer eller opstarts veer eller de gør i alt fald ondt og presser ned af...
Jubii så mangler vi da bare at fødslen går igang midt i alt dette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ohhhhh nooooooo
Ungerne havde den i sidste weekend, og nej, en vaskemaskine kan absolut ikke undværes
Jeg xxxx'er for at baby venter bare lidt endnu
Kay skriver: Ja jeg sidder her med en sløj pige der kaster op, først hendes seng og der derefter i vores, vaskemaskinen er lige stået af efter jeg satte første vask med sengetøj over (ja og vasketøj er der jo ikke for lidt af nu) manden prøvede at fixe den, men det lykkedes ikke, og nu er manden er kørt ud og se på en ny, for sådan en kan jo ikke undværes og jeg har kvalme og jeg har sådan nogle plukveer eller opstarts veer eller de gør i alt fald ondt og presser ned af... Jubii så mangler vi da bare at fødslen går igang midt i alt dette
God søndag
Nogen har bildt mig ind, at kroppen godt kan mærke hvornår det er et "dårligt tidspunkt" så håber i dit tilfælde det er rigtigt og baby bliver i hulen til i er klar
Clisolka skriver: Ohhhhh nooooooo Ungerne havde den i sidste weekend, og nej, en vaskemaskine kan absolut ikke undværes Jeg xxxx'er for at baby venter bare lidt endnu
manden er lige kommet hjem... den vaskemaskine der passer til os med de krav jeg har... har de først hjemme igen 17 oktober (har termin 14 oktober)
ellers skal vi betale det dobbelte for en anden der kan det samme
Moaren skriver: Nogen har bildt mig ind, at kroppen godt kan mærke hvornår det er et "dårligt tidspunkt" så håber i dit tilfælde det er rigtigt og baby bliver i hulen til i er klar
så bedes den vente til efter d. 17 oktober... da vi først har vaskemaskine igen der efter
Chellebuhl skriver: God søndag
nu kan den da snart kun blive bedre
Kay skriver: manden er lige kommet hjem... den vaskemaskine der passer til os med de krav jeg har... har de først hjemme igen 17 oktober (har termin 14 oktober) ellers skal vi betale det dobbelte for en anden der kan det samme
Puha det tyder ikke godt!
Kay skriver: så bedes den vente til efter d. 17 oktober... da vi først har vaskemaskine igen der efter
Det var da også ret længe at vente. Må man spørge hvorfor det først bliver om en måned?
Clisolka skriver: Puha det tyder ikke godt!
nej... heldigvis har vi vaskehus i bebyggelsen... men med bækkenløsning er det bare en hård tjans at skulle slæbe det der over... især hvis lillepigen kommer inden d. 17
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128