Se hvad vi nu har lavet.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

Baby15

sulo skriver:

Vi har ikke sexet uden beskyttelse, når ÆL testerne har været i nærheden af positive

Jeg gentager: jeg har testet for ÆL for at finde min ÆL til senere brug

Eftersom at sæd celler lever i "sædsøen" i op til 6 dage, så er det yderst risikabelt at have sex i nærheden af æl  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

sulo

BigHope13 skriver:

Wow jeg vil nu sige stort tillykke, er sikker på i nok skal klare jer igennem, der er nok bare nogle flere ting som skal planlægges og omprioteres når nu miraklet kommer lidt før planlagt

Ih mange tak og ja der skal en ompriotering til, en del faktisk.

Vi har lige lavet aftale om at leje et skønt lille hus, dog ikke modtaget lejekontrakten endnu, men der er kun et børneværelse på 1 salen og vi spekulere nu på om der er plads nok, samt at en ny bil bliver en nødvendighed.

Men ja det skal nok gå på en eller anden måde

Anmeld

14. september 2014

nielsen80

Stort tillykke uanset hvad.

Det hele skal nok løse sig, og håber du kan finde glæden om et par uger- når det værste chok har lagt sig.

Anmeld

14. september 2014

Bshizzle

Intet brok eller skæve kommentar her fra 

Stort Tillykke med graviditeten  

Jeg er nu sikker på i nok skal finde en løsning på det praktiske og lad tiden gå sin gang 

Anmeld

14. september 2014

sulo

nielsen80 skriver:

Stort tillykke uanset hvad.

Det hele skal nok løse sig, og håber du kan finde glæden om et par uger- når det værste chok har lagt sig.

Tak, glæden skal nok komme, især når bedstemødrene får nyheden

Anmeld

14. september 2014

lineog4

sulo skriver:

Forståeligt, men har haft ureglmæssig cyklus og min Æl har lagt på underlige tidspunkter.

Da vi har planlagt at starte PB 2 tidligst til jul, ville jeg gerne finde ud af min cyklus inden.

Men sjovt nok så siger terminsberegneren at undfangelses tidspunktet ligger i de dage jeg har brugt test fra Invitro som viste fuldstændig negativ

Okay, men så vil jeg ønske tillykke med det ikke planlagte ønskebarn - jeg har to af slagsen og det hele plejer at gå også set praktiske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.