Se hvad vi nu har lavet.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

sulo

Bell'star skriver:

Tillykke

Men hvordan kan det være en ikke planlagt graviditet, når du (som din linkede tråd handler om) har brugt ægløsningstest, og (går jeg ud fra) har haft sex uden beskyttelse i den tid?

Vi har ikke sexet uden beskyttelse, når ÆL testerne har været i nærheden af positive

Jeg gentager: jeg har testet for ÆL for at finde min ÆL til senere brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Bell'star

sulo skriver:

Vi har ikke sexet uden beskyttelse, når ÆL testerne har været i nærheden af positive

Jeg gentager: jeg har testet for ÆL for at finde min ÆL til senere brug

Nej okay, men I HAR sexet uden beskyttelse i løbet af perioden? - for så ved man jo godt at sandsynligheden er der. (Også selvom en æl-test siger man ikke har ægløsning)

Tænker stadig det er lidt underligt at det kan være SÅ 'IKKE planlagt' som du skriver

Men anyway, tillykke endnu engang, det bliver spændende

Anmeld

14. september 2014

Mum33

sulo skriver:

Af ulykker

Står bag tråden : https://www.baby.dk/debat/246596pi1/proever-at-blive-gravid/mon-den-snart-er-der.aspx

Graviditeten er absolut IKKE planlagt og er noget i vildrede over hvad vi gør

Er 4+2 i dag

Glemte at slå anonym til, så dem der ved hvem jeg er, bedes venligst

Tillykke. Men lidt underligt at skriver det ikke er planlagt, når man linker til en tråd med overskriften "mon ikke snart den er der" under "prøver at blive gravid"  

Anmeld

14. september 2014

sulo

Abemor skriver:

Tillykke. Men lidt underligt at skriver det ikke er planlagt, når man linker til en tråd med overskriften "mon ikke snart den er der" under "prøver at blive gravid"  

Set i bagkundskabens lys, burde jeg nok have bedt en Admin flytte tråden til en anden kategori, da jeg kom til at fejlplacere den.

Anmeld

14. september 2014

sulo

Er sgu lidt ked af at i ser så skævt til den måde jeg er blevet gravid på.

Jeg har gentaget at grunden til at jeg har testet for ÆL, er at min cyklus er uregelmæssig og fordi vi havde planlagt PB 2 omkring jul og bare gerne vil være lidt forberedt.

Vi er voksne mennesker og kender konsekvensen ved ubeskyttet sex, men det er ikke ensbetydende med at vi med fuld overlæg har planlagt at blive gravide, ved at dyrke ubeskyttet en gang efter at have taget en negativ ÆL test

Anmeld

14. september 2014

Mor til F

sulo skriver:

Det er jeg da 99% sikker på, det er meste det praktiske vi er i tvivl om

Tillykke :-)

Mon ikke det nok skal gå?

Vi bor 2 voksne og en baby på 10 uger, på 30 kvm.
Det er småt, men vi har fundet en fin løsning - og så længe hun er så lille, er det til at have med at gøre

I hvert fald, Held og lykke med det hele

Anmeld

14. september 2014

Pikku Myy

sulo skriver:

Som jeg skrev lige før, vi sexede på negative ÆL test

Vil det sige at I har brugt ægløsningstests som "prævention"? Så må I vel have været klar over at risikoen var tilstede?

Anmeld

14. september 2014

Sandratoft

sulo skriver:

Set i bagkundskabens lys, burde jeg nok have bedt en Admin flytte tråden til en anden kategori, da jeg kom til at fejlplacere den.

Hey, pyt med det stort tillykke, det er da bare så fedt, hårdt men fedt

Anmeld

14. september 2014

sulo

Sandratoft skriver:

Hey, pyt med det stort tillykke, det er da bare så fedt, hårdt men fedt

Tak, ja hårdt er det, men de vores små mirakler i livet

Anmeld

14. september 2014

BigHope13

Wow jeg vil nu sige stort tillykke, er sikker på i nok skal klare jer igennem, der er nok bare nogle flere ting som skal planlægges og omprioteres når nu miraklet kommer lidt før planlagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.