Stivdie skriver:
Godaften piger,
Sagen er den, at jeg fylder 30 om to måneder.
Jeg bor sammen med min kæreste på 11te år og vi har en datter på knap et år.
Nu er svigerfamilien begyndt at lægge op til, at jeg skal have peber når jeg fylder år, hvilket jeg er lidt ked af, da det ikke er med min gode vilje jeg ikke er gift - kæresten vil ikke.
Så jeg søger lidt en måde eller undskyldning for at slippe ud af det store ståhej.
Fik I peber, hvordan fik I det og hvordan håndterede I det?
Nogle gode forslag til gode argumenter for at slippe?
Jeg frabad mig enhver form for peber og sagde at dem der kender mig godt ville udemærket vide hvad min reaktion ville blive! - og jeg fik ikke peber, kun som peberkværne - fik tilgængelig mange
Men så kunne jeg bruge dem til noget madlavning istedet for at blive smurt ind i det 
Blev til gengæld overrasket af min dengang kæreste nu mand med en weekend i Lalandia på Lolland-Falster, havde ellers planlagt at skulle i byen og bo i vores sommerhus og så tage ind til byen senere og havde aftalt med en veninde at hun skulle komme ud til os (fuck hun blev gal på mig! da jeg ringede for at fortælle hende at det ikke blev til noget) men vidste jo intet
Da vi så nåede derover ville min mand tage alle kufferter og ingen hjælp, syntes det var mærkeligt han havde pakket så meget for han er en af de der praktiske grise der kun skal have en kurv med og så er han færdig - og han kalder så på mig efter 4-5 gang og udenfor hytten kommer min mor, min far, mine tre brødre, min søster og min barndomsveninde gennem 20 år (dengang, nu er det jo noget mere
) og familiens hund
Det var så sødt! Og fik en halskæde på sengen om morgenen
på min fødselsdag.
Årh kunne ikke dy mig - det er dejligt at blive mindet om de gode dage og oplevelser der har gjort indtryk 
Anmeld