Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dafnies skriver: Hej alle Nu er det snart min tur til at få besøg af mødregruppen igen. Vi plejer altid at få hjemmebagte boller med forskelligt pålæg, men jeg synes vi trænger til lidt nyt. De er bestemt ikke kræsne, Så kom gerne med en masse forslag både til let frokost og til lidt sødt. Ungerne er 9 måneder, så gerne nogle ideer til hvad de små kan snacke
Hej alle Nu er det snart min tur til at få besøg af mødregruppen igen. Vi plejer altid at få hjemmebagte boller med forskelligt pålæg, men jeg synes vi trænger til lidt nyt. De er bestemt ikke kræsne, Så kom gerne med en masse forslag både til let frokost og til lidt sødt. Ungerne er 9 måneder, så gerne nogle ideer til hvad de små kan snacke
hvad med nogle lækker wraps med lidt forskelligt også grøntsagsstænger med dip det kan du nemt lave inden de kommer
Altså jeg har et flip med "kong fiddes livret" pt - men det er en varm og tung ret :-P
jeg tænker måske nogle wraps med røget laks og rucola - super lækkert.
min mor lavede (i 90'erne) hårdkogte æg hvor blommen blev rørt med mayonnaise og puttet tilbage i hullet efter blommen ... Oven på kom der rejer og kaviar - og en lille skove citron - rigtigt godt til rugbrød :-P
Troldemommi skriver: Jeg har flere gange lavet en stor portion pandakager til min mødregruppe og fadet er ryddet når de smutter igen Monica
Jeg har flere gange lavet en stor portion pandakager til min mødregruppe og fadet er ryddet når de smutter igen Monica
Pandakager?
Men øv, det er da dig man skulle have været i mødregruppe med.
Jeg tror vi fik boller med pålæg hver gang sidst jeg var i mødregruppe.
Christine skriver: Pandakager? Men øv, det er da dig man skulle have været i mødregruppe med. Jeg tror vi fik boller med pålæg hver gang sidst jeg var i mødregruppe.
fo82 skriver: Altså jeg har et flip med "kong fiddes livret" pt - men det er en varm og tung ret :-P jeg tænker måske nogle wraps med røget laks og rucola - super lækkert. min mor lavede (i 90'erne) hårdkogte æg hvor blommen blev rørt med mayonnaise og puttet tilbage i hullet efter blommen ... Oven på kom der rejer og kaviar - og en lille skove citron - rigtigt godt til rugbrød :-P
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128