Ideer til mad til mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.995 visninger
14 svar
7 synes godt om
13. september 2014

Dafnies

Hej alle
Nu er det snart min tur til at få besøg af mødregruppen igen. Vi plejer altid at få hjemmebagte boller med forskelligt pålæg, men jeg synes vi trænger til lidt nyt.

De er bestemt ikke kræsne, Så kom gerne med en masse forslag både til let frokost og til lidt sødt. Ungerne er 9 måneder, så gerne nogle ideer til hvad de små kan snacke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

Troldemommi

Dafnies skriver:

Hej alle
Nu er det snart min tur til at få besøg af mødregruppen igen. Vi plejer altid at få hjemmebagte boller med forskelligt pålæg, men jeg synes vi trænger til lidt nyt.

De er bestemt ikke kræsne, Så kom gerne med en masse forslag både til let frokost og til lidt sødt. Ungerne er 9 måneder, så gerne nogle ideer til hvad de små kan snacke

Jeg har flere gange lavet en stor portion pandakager til min mødregruppe og fadet er ryddet når de smutter igen

Monica

Anmeld

13. september 2014

Sujan

Pastasalat:-) det er nemt og smager fantastisk.

Pasta, pesto, ærter, broccoli, blomkål, peberfrugt, agurk, små stykker kylling og bacon...evt. Flute til.
Mums.

De forskellige dele kan ungerne også smage..

Anmeld

13. september 2014

Dafnies

Ej hvor er i gode! Det havde jeg slet ikke tænkt på. Gode ideer!

Anmeld

13. september 2014

B&J

hvad med nogle lækker wraps med lidt forskelligt også grøntsagsstænger med dip det kan du nemt lave inden de kommer

Anmeld

13. september 2014

fo82

Altså jeg har et flip med "kong fiddes livret" pt - men det er en varm og tung ret :-P

jeg tænker måske nogle wraps med røget laks og rucola - super lækkert.

min mor lavede (i 90'erne) hårdkogte æg hvor blommen blev rørt med mayonnaise og puttet tilbage i hullet efter blommen ... Oven på kom der rejer og kaviar - og en lille skove citron - rigtigt godt til rugbrød :-P 

Anmeld

13. september 2014

Sandratoft

Dafnies skriver:

Hej alle

lidt forskellig tapas
drømmekage

Anmeld

13. september 2014

Christine

Troldemommi skriver:

Jeg har flere gange lavet en stor portion pandakager til min mødregruppe og fadet er ryddet når de smutter igen

Monica

Pandakager? 

Men øv, det er da dig man skulle have været i mødregruppe med. 

Jeg tror vi fik boller med pålæg hver gang sidst jeg var i mødregruppe.

Anmeld

13. september 2014

Troldemommi

Christine skriver:

Pandakager? 

Men øv, det er da dig man skulle have været i mødregruppe med. 

Jeg tror vi fik boller med pålæg hver gang sidst jeg var i mødregruppe.

Haha hovsa ser først min fjumrefejl nu

Monica

Anmeld

13. september 2014

Dafnies

fo82 skriver:

Altså jeg har et flip med "kong fiddes livret" pt - men det er en varm og tung ret :-P

jeg tænker måske nogle wraps med røget laks og rucola - super lækkert.

min mor lavede (i 90'erne) hårdkogte æg hvor blommen blev rørt med mayonnaise og puttet tilbage i hullet efter blommen ... Oven på kom der rejer og kaviar - og en lille skove citron - rigtigt godt til rugbrød :-P 

Det lyder spændende. Hvad er Kong fiddes livret? Har prøvet at Google, men der dukker lidt forskelligt op

Uh ja, de æg har jeg også fået nogle gange og de er super gode. Tak for input

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.