Køkken renovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2014

Jj1709

Jibbe skriver:

Tak. Jeg er også stadig godt tilfreds med vores valg.

Ja det kan jeg da godt forstå :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Nystart

Jibbe skriver:

Sådan ser det ud som nyrenoveret. Nu 5 år efter er det lidt mere hjemligt og hyggeligt.

åhhh hvor lækkert... bliver helt misundelig, selvom mit også er nyt hihi

Anmeld

11. september 2014

Chevro

Jj1709 skriver:

Ja det ved jeg godt det gør, det var os bare for at høre hvor meget det ca løb op i for andre.. :-) 

uha ja, det ved jeg godt at det gør, det har vi taget højde for.. Ja og vi skal lave køkken, og 2x bad, men nu bliver køkkenet prio 1, så må det andet komme når chokket over prisen på køkkenet har lagt sig 

Vi kan lave det hele selv, udover det man selvf skal have en prof til at ordne.. Ellers var det slet ikke et projekt vi skulle kaste os ud i.. 

Altså HELE køkkenet, lofter, gulv osv skal væk, en væg skal væltes osv.. Så vi kommer til at starte fra bunden med det.. 

Ja det er dyrt, men forhåbentligt det værd! ;-)

Det bliver da så fedt! ;-)
Og det gør bare meget man kan lave så meget selv
Vi har os familie der kan lave alt, inkl min kæreste (:

Ellers bruger man hurtigt flere hundrede tusinde i arbejdsløn på sådan et hus ;-)

Anmeld

11. september 2014

Nystart

nu lure jeg lige i skal lave bad også... så falder du bagover.... det er helt vildt hvad det koster....

Anmeld

11. september 2014

Jj1709

Chevro skriver:

Det bliver da så fedt! ;-)
Og det gør bare meget man kan lave så meget selv
Vi har os familie der kan lave alt, inkl min kæreste (:

Ellers bruger man hurtigt flere hundrede tusinde i arbejdsløn på sådan et hus ;-)

Ja det kan hurtigt blive rigtig dyrt.. ( mere end det er i forvejen ) :-) 

Men der bliver noget at se til :-D

Anmeld

11. september 2014

Jj1709

Nystart skriver:

nu lure jeg lige i skal lave bad også... så falder du bagover.... det er helt vildt hvad det koster....

Ja jeg har hørt at det er den værste post..  

Jeg holder mig for øjnene når det kommer til de tal der :-D 

Anmeld

11. september 2014

Jibbe

Nystart skriver:

åhhh hvor lækkert... bliver helt misundelig, selvom mit også er nyt hihi

Ja det kender jeg godt. Men jeg magter ikke hele kigge på køkken turen igen foreløbig... shit mand det trak tænder ud til sidst... og bare klinker til gulvet tog mere end 20 besøg i diverse butikker inden vi var enige... eller fandt det helt rigtige

Anmeld

11. september 2014

Nystart

Jj1709 skriver:

Ja jeg har hørt at det er den værste post..  

Jeg holder mig for øjnene når det kommer til de tal der :-D 

hihi det er det os.... 

Anmeld

11. september 2014

Nystart

Jibbe skriver:

Ja det kender jeg godt. Men jeg magter ikke hele kigge på køkken turen igen foreløbig... shit mand det trak tænder ud til sidst... og bare klinker til gulvet tog mere end 20 besøg i diverse butikker inden vi var enige... eller fandt det helt rigtige

jeg fik lov at bestemme hele køkkenet... og gulvet var vi os enige om...

det eneste sted vi ikke var enige og som os tog en masse besøg og kig var faktisk os fliser/klinker... bare til bad.... jeg gav op til sidst og sagde DET BESTEMMER DU... 

Anmeld

11. september 2014

Jj1709

Jibbe skriver:

Haha det tror jeg gerne.. 

Klinker, div gulve til huset, lofter, køkken osv har vi valgt.. Der er to modeller køkken vi vakler lidt imellem, så vi skal ud og se det igen.. Men ellers er det på plads.. :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.