malucca09 skriver:
Ja måske man slet ikke tale om sådan noget. Det tænkte jeg faktisk. 
og tak søde
Var det en slem tur hjem?
Nej det har du nok ret i...

Ja det var ikke så hyggeligt... Da vi kom ned i tunnellen, holdt de ligepludselig stille... Det havde ham foran ikke registreret og derfor havde jeg heller ikke, for det var kun i vores spor... Så lige med et klodsede han bremsen og jeg måtte gøre det samme, med det resultat at alle de ting der lå i bilen (bumbostol, pusletaske, pung, telefon osv) fløj rundt om ørerne på os... Gik helt i panik og var ved at tude, rystede så vildt og kunne jo ikke komme til at se til Simone, for hun sidder jo i den store autostol, som stadig er bagudvendt... Og da jeg snakkede til hende var der bare ingen reaktion, så jeg måtte ind på først mulige rasteplads og ud af bilen over og flå hendes dør op for at se om hun var okay... Havde jo alle mulige forestillinger om hvad der kunne være sket, for kunne ikke lige regne ud hvordan presset af opbremsningen havde påvirket hende og stolen... Så det var med panik i kroppen at jeg så åbner... Og hvad ser jeg... En lille pige der sidder trygt og godt og snork sover... PUHA... Vidste sq ikke om jeg skulle grine eller græde...
Men udover det lille stunt så synes jeg det var en rigtig hyggelig frokost...
Anmeld