Jeg har et grimt barn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Dictes mor

malucca09 skriver:

Jeg døjede jo også RIGTIG meget med kvalme. (Havde det ligesom de ledeste Tømmermænd) men når jeg drak ISkold kakao, forsvandt det.

Det må jeg prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

De har åbenbart heller ingen pli, hvis de kan finde på at sige sådan. Det er da noget af det mest uhøflige, jeg længe har hørt om...

Nåhhh hvor er I søde.

Jamen fint nok hvis de ikke sys hun var pæn, men de behøvede da ikke sige det op i hovedet af mig. det var mest det der forbløffede mig, og hader bare jeg ikke nåede at sige noget tilbage. Men på den anden side, så ville jeg bare falde lige så dybt som dem så

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Det må jeg prøve

Ja det er da i hvert fald ikke skadeligt. Mit skulle være det fra Fakta "maja" ellers gik det ikke Man er jo lidt sær når man er gravid

Anmeld

19. august 2009

iln

Jeg vil bare lige tilføje at du har en fantastisk nuser datter med et super smil, der går lige ind i hjertet på sådan en skruk kvinde som mig.

Desværre besidder ikke alle folk den evne til at tie i stedet for at tale.

Håber ellers I havde en hyggelig dag... var næsten på vej ind til byen til jer, men droppede det i sidste sekund .

Anmeld

19. august 2009

Ni-ko-li-ne

misundelse er en grim ting! har hun selv børn?

Malucca er SÅ kær og lækker og dejlig... og det ved du også godt søde!

Anmeld

19. august 2009

NaFe

Trine...Jeg syntes din datter er SMUK....Syntes hun er noget så nuser altså. Hun har det fineste mørke hår, og ligner en rigtig lille yndig pige...

Og det med hun måske er lidt lille...jamen hun er jo også født fortidligt altså, så hun jo bare en LILLE nuser baby....smiler

Fatter slet ikke folk kan finde på a sige sådan noget. Har heldig vis ik selv oplevet det, men ville da også blive meget ked af det, selv om man jo slev syntes ens eget barn er det smukkeste i hele verden, så vil man da gerne have folk også syntes ens barn er kønt, og det er Malucca altså vil jeg lige tilføje, sååååå cute. Ja Feluca er kun blevet forvekslet med a være en dreng et par gange, og syntes altså ikke selv hun ligner en dreng......

op med humøret......knus til dig og SMUKKE MALUCCA....

Anmeld

19. august 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Ja det var hvad jeg fik af vide i dag. At Malucca godt nok ikke var særlig pæn og hun så mærkelig udog ikke lignede en baby

Var inde i byen og spise med NS Aa-mødrene og da jeg gik ned til min bil, mødte jeg nogle bekendte som selvf. skulle kikke ned til Malucca som lå i vognen. Og sagde de sgu hun ikke var særlig pæn og så mærkelig ud. Jeg blev helt paf. Og da jeg kom hen til bilen (meget hurtigt) begyndte jeg at tude

Jeg høre jo tit, når folk ser hende at hun godt nok ikke er særlig stor. og nej det er hun da heller ikke, men hun gør jo alt hvad hun kan for at indhente det. Og jeg er bare så træt af at høre på det og forklare hvor hun ikke er så stor...

fra Trine der HELDIGVIS selv sys hun har en MEGET køn datter, der IKKE ser mærkelig ud!!!!

HELT ÆRLIGT!!!
Hvad fanden bilder de sig ind!!!!
Det kan de eddermame ikke være bekendt.

Forøvrigt synes jeg hun er noget så dejlig, har de dejligste øjner og en helt fantastisk hårpragt!!!

Sådan nogle fjolser skal man lukke ørerne for, men det er bare ikke nemt når de siger sådan om ens guldklump!

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Jeg vil bare lige tilføje at du har en fantastisk nuser datter med et super smil, der går lige ind i hjertet på sådan en skruk kvinde som mig.

Desværre besidder ikke alle folk den evne til at tie i stedet for at tale.

Håber ellers I havde en hyggelig dag... var næsten på vej ind til byen til jer, men droppede det i sidste sekund .

Tak!!!!

Du skulle bare ha kikket ind Det var hyggeligt. og ungerne opførte sig pænt. Så de må gerne komme med på cafeen en anden gang

ps lige nu oddser jeg altså på Susan, som blev nødt til at melde afbud

Anmeld

19. august 2009

iln

malucca09 skriver:

Tak!!!!

Du skulle bare ha kikket ind Det var hyggeligt. og ungerne opførte sig pænt. Så de må gerne komme med på cafeen en anden gang

ps lige nu oddser jeg altså på Susan, som blev nødt til at melde afbud

Ja, men var mere bange for om jeg var kommet hjem igen. De sidste tre gange jeg har været derinde har det endt med så mange plukveer at jeg til sidst ikke kunne gå. Så er nok bedst jeg holder mig tæt på Visse

Jeg håber hun ligger på fødegangen... skrev hun sådan præcist hvorfor hun måtte melde afbud eller...??? Håber lillebror er på vej!

Anmeld

19. august 2009

anna-jonas

Jeg er helt målløs søde Trine................kan kun sige, at det er godt at du har fjernet alle spor af disse ubetænksomme mennesker. Har sgu' aldrig hørt noget lignende.......
Malucca er en lille engel.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.