hvad er sundhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Stineve

måske lyder det dumt, men sundhed for mig betyder at jeg har det godt med mig selv og er lykkelig ! .. jeg føler mig altid mere sund af at spise et æble, en gulerod og stå på mine rulleskøjter som jeg gerne gør et par gange om ugen.. men det alene kan ikke gøre det, sundhed og lykke hænger sammen for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Jamen jeg er jo total økø-freak.

Så sundhed for mig er alt hvad der er økologisk, naturligt nedbrydeligt og skader miljøet så lidt som muligt.

Så her i husstanden køber vi så meget som muligt at vores mad økologisk. Bruger ingen produkter med parabener, kunstige tilsætningsstoffer og parfume etc.

Vores søn bruger økologiske stofbleer og natursut. Og hvis budgettet var til det gik vi alle kun i tøj af økologisk bomuld (desuden findes der ikke blødere bomuld i hele verden end den økologiske)

Desuden gør en daglig gåtur i den friske luft jo underværker.
Jeg har det bedst hvis jeg undgår for meget junkfood, sodavand osv. og kommer ud at bevæge mig lidt hver dag.

Jeg har det også bedst når jeg ved at dem omkring mig og tæt på mig har det godt og er glade.

Og så selvfølgelig ingen cigaretter  og minimalt indtag af alkohol.
Det er sådan jeg føler mig sund, glad og tilfreds.

Rikke (som nok fik sig selv til at lyde lidt frelst )

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stineve skriver:

måske lyder det dumt, men sundhed for mig betyder at jeg har det godt med mig selv og er lykkelig ! .. jeg føler mig altid mere sund af at spise et æble, en gulerod og stå på mine rulleskøjter som jeg gerne gør et par gange om ugen.. men det alene kan ikke gøre det, sundhed og lykke hænger sammen for mig

sådan har jeg det nemlig også...det hele skal hænge sammen, men hold da op hvor jeg føler mig meget mere sund når jeg lige laver lidt klassisk sundhed for mig selv!
Jeg laver juicer derhjemme som giver mig masser af overskud osv, så det er bestemt en ting jeg vil blive ved med!
Og når jeg lige tager trappen i stedet for elevatoren et eller andet sted.. de små ting tæller, men det skal hænge sammen med en GLAD Caroline.. eller dur det ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.