Hvor meget giver man? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

Trekløver(:

Eliisabeth skriver:

Vi skal til bryllup på Lørdag ved min tidligere klassekammerat, som også er min søns fadder <3
Så sidder vi lige og snakker om hvor meget gaven skal koste eller hvor mange penge man giver??

500 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

EnGodMor

Wao 1000 kr? Det er hvad vi fik af vores forældre syntes personlig at det er alt for meget til venner/veninder. 

Her giver vi for 300 til 500 kroner Max. 

Håber i får en dejlig dag

Anmeld

10. september 2014

Lunae

Eliisabeth skriver:

Vi skal til bryllup på Lørdag ved min tidligere klassekammerat, som også er min søns fadder <3
Så sidder vi lige og snakker om hvor meget gaven skal koste eller hvor mange penge man giver??

Vi plejer at give 500 kr pr par.

Anmeld

10. september 2014

Isabella_mor

alt afhængig af hvor tæt man er så kan beløbet jo stige. 

men find en ting de ønsker sig, eller som du har vurderet de mangler, stik beløbet skråt op hvis det f.eks. kun er 200 kr tingen koster..

det er jo ikke det som det kommer an på

det er vel forhåbentlig jeres tilstedeværelse ved deres store dag

Anmeld

10. september 2014

Eliisabeth

Mange tak for jeres fine svar! fik også lige en lille klump i halsen da jeg læste 1000,- for vi havde 5-600 i tankerne så godt at flere af jer, nævner det beløb hihi

Anmeld

10. september 2014

Mettefpigen

Eliisabeth skriver:

Mange tak for jeres fine svar! fik også lige en lille klump i halsen da jeg læste 1000,- for vi havde 5-600 i tankerne så godt at flere af jer, nævner det beløb hihi

Det er individuelt hvad man betaler, jeg skriver bare at jeg personligt vil give 1000 kr... til fødselsdag giver Jeg for det meste for 500... men det er jo bare mig... det er ikke ensbetydende med at andre skal gøre det...

Anmeld

10. september 2014

missehxx

Altså vi blev gift i lørdags. Dem som var "længst ude" altså sådan familiemæssigt gav 300-500 kr. Og det tætteste familie gav 2000-4000 pr familie. Og så gav de fleste en gave oveni :-)

Men når i ikke er nært beslægtet eller noget, så ville jeg nok give 500 :-)

Anmeld

10. september 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Vi var til et dejligt bryllup i lørdags hos en god veninde. Her var vi to par der gik sammen og gav gave for i alt 600 kroner - en gave som brudeparret i øvrigt blev Rigtig glad for

Så jeg ville sige mellem 3-400 kroner.

Men altså.. jeg hænger mig nu ikke så meget i beløbet hvis der er en gave jeg ved de ville blive glade for. Så er det for mig ligemeget om den koster 150 eller 500 kroner

Anmeld

10. september 2014

CaWi

Har læst et sted, som en tommelfingerregel, at man giver for det beløb kuvert prisen er.
Men man ved jo sjældent hvad parret har givet for det.

Vi har selv givet mellem 500 og 1000 kr i gave i bryllup.

Anmeld

10. september 2014

StudPsyk

Shit 1000 kroner.. Tror aldrig i mit liv jeg har givet en gave til 1000 kroner Hvis det var en der stod mig meget nært, ville jeg sige 500.. Max!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.