Hvor meget giver man? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.817 visninger
19 svar
15 synes godt om
10. september 2014

Eliisabeth

Vi skal til bryllup på Lørdag ved min tidligere klassekammerat, som også er min søns fadder <3
Så sidder vi lige og snakker om hvor meget gaven skal koste eller hvor mange penge man giver??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Mettefpigen

Jeg ville give for ca 1000 kr...

Anmeld

10. september 2014

Eliisabeth

Mettefpigen skriver:

Jeg ville give for ca 1000 kr...

Hmm, ja okay! :-) . Tak for svar...

Anmeld

10. september 2014

Hullabullabulla

Eliisabeth skriver:

Vi skal til bryllup på Lørdag ved min tidligere klassekammerat, som også er min søns fadder <3
Så sidder vi lige og snakker om hvor meget gaven skal koste eller hvor mange penge man giver??

Mellem 500 og 1000 kr vil jeg sige

Anmeld

10. september 2014

Mor til F

Eliisabeth skriver:

Jeg ville sige omkring 500 kr Men kommer selvfølgelig an på økonomien,  samt hvor godt man kender hinanden

Anmeld

10. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Eliisabeth skriver:

Max 500 kr.

Anmeld

10. september 2014

SandraXOXO

Jeg gav for 500 til min søster og svoger. Havde ikke råd til mere da transport løb op i 400 kr. :-) Men det er jo tanken der tæller. Køb noget de ønsker sig, så er beløbet lige meget synes jeg.

Anmeld

10. september 2014

Bak

Eliisabeth skriver:

Omkring 500 hvis I er et par. Jeg ville også synes 250 for en enlig er helt i orden!
Synes tit det kan tage overhånd med bryllupper, især hvis der også er polterabend og transportudgifter.

Anmeld

10. september 2014

De3Guldklumper

Vi giver mellem mellem 500-1000 kr når vi har været afsted

Anmeld

10. september 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg vil nu osse sige 500kr
syntes virkelig 1000kr er i overkanten.
Men self vis man har pengene til det
Det ville jeg nu ikke have jeg ville højst sandsynligt have givet for 400kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.