D.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

Jeg fik et helt chok med afsnittet, hvor hun fødte. Hun var jo slet ikke til at kende uden alt det tværet i ansigtet (ud over det der selvfølgelig var løbet ned af kinderne)

ha ha... havde godt tænkt at man sikkert ikke kunne kende hende uden smørelse men ja jeg fik også et chok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Loooool Gir dig ganske ret!

det kunne være godt med et gensyn med GORKEN.... fnis

Anmeld

19. august 2009

Jules

ka-ri-na skriver:

det kunne være godt med et gensyn med GORKEN.... fnis

Hihihihihihihihi      Ja forsulan!!!

Anmeld

19. august 2009

Ni-ko-li-ne

en ting der skræmmer mig er at flere af dem tør stå uden bolig med et barn...

Anmeld

20. august 2009

sarahb

Tjuhl skriver:

heeeelt sikkert man blir forarget, men nogle gange blir jeg altså også helt vildt rørt! der var en pige i sidste sæson på 14 år, som fortalte hvordan hun havde modtaget rigtig grimme mails fra en kvinde på 40, da hun havde opsøgt en babyside på nettet og fortalt om sin graviditet, og der sagde hun noget med "hvorfor skal hun sige sådan nogle ting og gøre mig så ked af det, når jeg bare vil have lov at glæde mig til mit barn". og senere snakkede hun om, at hun syntes det var helt okay at kommunen var rigtig rigtig meget indover hendes moderskab i starten, fordi hun ville gøre alt og lære alt så hun ikke mistede sit barn, for det ville hun ikke kunne overleve. nøj! formuleret som en forvirret 14 årig pige selvfølgelig, men jeg blev bare viiiildt rørt!

min yndlings er camilla fra nordjylland...hende med Oliver og kæresten Christian

De 2 er bare så sjove... Ihh hvor jeg morer mig over deres humor og kommentarer til hinanden..
LUK!!!

Hi hi de r for morsomme

Anmeld

20. august 2009

Barbamama

Fedt at I synes det er en god ide. Jeg skulle jo ellers rigtig se programmet i går aftes, men Carla var bare rigtig ked af det og da hun så faldt i søvn 20.45 gjorde jeg også!!! Hun sov lige indtil klokken 2!!! Var da vildt forvirret da hun vækkede mig... Kunne ikke lige forstå der var gået så mange timer. Hi hi
Så jeg så det desværre ikke.... Men ja mht Melissa så har hun godt nok brugt meget makeup!! Håber hendes lille dreng har det bedre. Var der noget om ham i går?

Anmeld

20. august 2009

Zelania

ihhh sikke en god ide.. her er lid guf.. god fornøjelse!!

Christina fra Amager: “Jeg køber aldrig økologisk mad, ved egentlig ikke hvad økologi står for. Det smager sikkert også dårligt!”

Peter fra Amager: “Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert”

Christina fra Amager: “Det ikk’ rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter”

Christina fra Randers: “Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemt at tage mine p-piller!”

Ann Beths mor pustende og stønnende udbryder: “Du skylder mig en flaske vodka” – lige da hendes barnebarn ser dagens lys..

Bentes David: “Bare fordi man er på kontanthjælp, så kan man ikke låne 1 mio i banken…”

Bentes David: “Tyrkiet ligger et sted mellem Danmark og Sahara.”

Bentes David på vej ind i en tyrkisk restaurant kun med danske penge: “you take danish money?” Så siger tykeren: “Yes Euros right?” Så svarer David: “Yes Yes”. Når de så skulle betale måtte venneparet hoster op med kontanterne, da David ikke kunne betale med danske penge.

June: “Jeg kan godt mærke nu, at Nutella fik jeg ikke som barn, så det spiser jeg nu – til morgenmad, også cocopops og sådan noget fik jeg ikke dengang så det får jeg nu….og det er det samme får Hans Christian”

June (da hun var gravid): “Nu må den også godt snart komme ud, jeg kan jo ikke engang gå til banko mere”

Michelle, da hun har fået en ny kæreste: “Jeg håber da stadig, at mig og Simon kan finde sammen igen”

Malou Stellas mor: “Du skal tage dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest”

Den svovlgule gravide Christina siger noget i retningen af: “Jeg ryger bare endnu mere når jeg er gravid”

June siger: “At få et barn, det er ligesom at få en hundehvalp.”

Malou Stella der forklarer hvorfor hun blev gravid: “Lægen syntes at jeg var for ung til P-piller ( 13 eller 14 år på daværende tidspunkt) og kondomer kan man jo ikke stole på så jeg blev gravid efter jeg havde mødt ham gennem arto.”

June kommenterer på, hvorfor hun ryger under graviditeten: “Min mor røg også, da jeg var gravid og jeg har ingen skade taget”

Bentes David: “Det er jo lidt svært at spare op til indskud når man også sparer op til en ferie”

Anmeld

20. august 2009

oo

øøøv! men du trængte nok til søvnen så

nej, Melissas dreng er slet ikke syg endnu i programmerne...hvilket er lidt ubehageligt at se, syntes jeg, når man nu ved, at han BLIR syg - ligesom dengang Nadja var gravid for 2. gang og man allerede vidste at barnet døde, øvøv

men du gik altså glip af en ordentlig opgang prutmave og dertil hørende lorteshorts hos Mikkel - Catharinas dreng, det var ellers lækkert!!

Anmeld

20. august 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

nej, Melissas dreng er slet ikke syg endnu i programmerne...hvilket er lidt ubehageligt at se, syntes jeg, når man nu ved, at han BLIR syg - ligesom dengang Nadja var gravid for 2. gang og man allerede vidste at barnet døde, øvøv

men du gik altså glip af en ordentlig opgang prutmave og dertil hørende lorteshorts hos Mikkel - Catharinas dreng, det var ellers lækkert!!

Ja det gjorde jeg.
Ja det var ærgerligt jeg ikke så det. Men mht at gå glip af en lorteble, så fik jeg en ORDENTLIG

Anmeld

20. august 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

Ja det gjorde jeg.
Ja det var ærgerligt jeg ikke så det. Men mht at gå glip af en lorteble, så fik jeg en ORDENTLIG EN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.