D.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Barbamama

Jeg kunne se at De Unge Mødre havde affødt stor debat i et indlæg herinde og så tænkte jeg at vi da kunne diskutere/snakke om de forskellige afsnit herinde. Der kan sikkert komme nogle sjove kommentarer. De er jo RET underholdende nogle af de mødre der er med
Bare et forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Jeg kunne se at De Unge Mødre havde affødt stor debat i et indlæg herinde og så tænkte jeg at vi da kunne diskutere/snakke om de forskellige afsnit herinde. Der kan sikkert komme nogle sjove kommentarer. De er jo RET underholdende nogle af de mødre der er med
Bare et forslag

God ide...

Anmeld

19. august 2009

iln

Den er jeg også med på... sidder klistret til fjernsynet når det kommer (Læste også lige debatten herinde om hende igår, der havde efterladt barnet i bilen... hmm... tror bare jeg skal lade være med at udtale mig - kunne blive meget grimme ord der kom ud)

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Den er jeg også med på... sidder klistret til fjernsynet når det kommer (Læste også lige debatten herinde om hende igår, der havde efterladt barnet i bilen... hmm... tror bare jeg skal lade være med at udtale mig - kunne blive meget grimme ord der kom ud)

Ae ae aeeeee Ida, hvor er du sød

Anmeld

19. august 2009

Ni-ko-li-ne

ha ha.... ja de laver mange underlige ting de kære unge mødre.... fnis

Anmeld

19. august 2009

Ni-ko-li-ne

jeg tænker tit at vi må fastslå at Melissa i hvert fald ikke er bekymret for parabener og tilsætningsstoffer mens hun ammer... *g*

Anmeld

19. august 2009

iln

ka-ri-na skriver:

jeg tænker tit at vi må fastslå at Melissa i hvert fald ikke er bekymret for parabener og tilsætningsstoffer mens hun ammer... *g*

Jeg fik et helt chok med afsnittet, hvor hun fødte. Hun var jo slet ikke til at kende uden alt det tværet i ansigtet (ud over det der selvfølgelig var løbet ned af kinderne)

Anmeld

19. august 2009

NaFe

Uha kan heller ikke lade vær med a se de afsnit, og bliver altid forarvet over et eller andet..... Nogen gang må jeg ærligt tilstår a jeg tænker....De skulle have haft det barn....men nogen af dem klare det jo også super godt.....

Anmeld

19. august 2009

Jules

iln skriver:

Jeg fik et helt chok med afsnittet, hvor hun fødte. Hun var jo slet ikke til at kende uden alt det tværet i ansigtet (ud over det der selvfølgelig var løbet ned af kinderne)

Loooool Gir dig ganske ret!

Anmeld

19. august 2009

oo

heeeelt sikkert man blir forarget, men nogle gange blir jeg altså også helt vildt rørt! der var en pige i sidste sæson på 14 år, som fortalte hvordan hun havde modtaget rigtig grimme mails fra en kvinde på 40, da hun havde opsøgt en babyside på nettet og fortalt om sin graviditet, og der sagde hun noget med "hvorfor skal hun sige sådan nogle ting og gøre mig så ked af det, når jeg bare vil have lov at glæde mig til mit barn". og senere snakkede hun om, at hun syntes det var helt okay at kommunen var rigtig rigtig meget indover hendes moderskab i starten, fordi hun ville gøre alt og lære alt så hun ikke mistede sit barn, for det ville hun ikke kunne overleve. nøj! formuleret som en forvirret 14 årig pige selvfølgelig, men jeg blev bare viiiildt rørt!

min yndlings er camilla fra nordjylland...hende med Oliver og kæresten Christian

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.