træt af folks kommentar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2014

LouiseEm

Anonym skriver:

ja er nu 30+3 og har en dejlig livlig dreng i maven.. er rigtig glad og glæder mig meget til at han kommer ud..

Meen en ting der kan ødelægge min glæde en smule er folks kommentar om min størrelse.. Jeg har det med at blive hurtig stor og gjorde jeg også første gang.. tog 25 kg på sidste gang og denne gang er jeg på knap 10 kg og det sidder på maven.. ikke hævet fødder el en masser der har sat sig i ansigtet hehe.. men alligevel skal alle kommentere at jeg er kæmpe og der sikkert er 2 el 3.. 

i stedet for bar og sige tillykke og hvor er det dog dejligt så er det mere vigtigt og få fremhævet a jeg ligner en flodhest åbenbart... det gør sku lidt ondt og man får lyst til at gemme sig lidt væk... hvorfor kan folk ikk bare være glade på ens vegne..

ville sådan set bar ud med det og hører om andre har det på samme måde? 

Tror man skal slappe lidt af og tage det med et gran salt. Folk har ikke rigtig andet at sige, end at kommentere på størrelsen. Jeg får også tit at vide i børnehaven når jeg henter min søn at "guuuud hvor er du stor" og "neeeej det må da være lige op over", og tager det egentlig bare som en kompliment. Det er jo meningen at man skal se sådan ud når man er gravid? Så slap lidt af. De færreste mener det ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.