træt af folks kommentar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

Anonym trådstarter

hvor er jeg glad for og hører jeg ikke er den eneste der syns det kan blive for meget  

jeg prøver også a lade det gå ind igennem det ene øre og ud af det andet men syns til tider det kan være svært når det næsten er alle der siger det.. dog ikke min familie, min mor har sagt at det er en flot maven og flot jeg ikk har taget mere på denne gang.. og det varmer SÅ meget at hører fra ens mor...

men ja tror heller ikk folk siger det i nogen ond mening, men at nogle føler trangen til at så alligevel og skulle kommentere det hele tiden det undre mig meget..

Jeg er bar glad for at jeg ved at jeg har en sund og livlig dreng der er inde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Da jeg ventede min datter for 8 år siden, var jeg en ret spinkel pige, og folk skulle os altid kommentere at jeg var stor, det hele sad på maven, og jeg havde taget 13kg på.. Jeg blev så træt af at høre på det, at jeg begyndte at sige " ja jeg er blevet stor, men i modsætningen til dit, forsvinder mit om kort tid" så stoppede det ret hurtigt... 

syns det er genialt sagt  

Anmeld

10. september 2014

Anonym trådstarter

Frk_Louise skriver:

Det kunne lige så godt have været mig, der skrev dit indlæg.. Er 31+3 idag.. Jeg har også taget omkring 10 kg på nu, ingen vand i kroppen og alle kiloene sidder lige på mavsen 

Og hold da helt op, hvor skal nogle folk bare lære at holde deres mund! Jeg har udover alle de dumme kommentarer om tvillinger osv. direkte sagt til mig overhørt en samtale mellem to andre (tykke og gamle!!) kvinder, der handlede om, at jeg lignede en flodhest..  Der tog mine gravide hormoner så også lige over og jeg tror ikke, at de taler om mig bag min ryg igen!  

Gudskelov er det ikke nogen, jeg har noget med at gøre! 

Men ja, du har så ret. Hvorfor ikke være glad på andres vegne og så holde de negative kommentarer for sig selv? Jeg fatter det ikke!

undre mig over at nogle overhovedet kan få sig til at sidde og snakke sådan om en bag ens ryg!!  

alle gravide er smukke og alle ser forskellige ud, det burde folk bare kunne acceptere... 

Jeg var ikk tynd før jeg blev gravid så ved ikke om folk regner med at man blir mindre af og være gravid.! 

Anmeld

10. september 2014

Clisolka

Anonym skriver:

ja er nu 30+3 og har en dejlig livlig dreng i maven.. er rigtig glad og glæder mig meget til at han kommer ud..

Meen en ting der kan ødelægge min glæde en smule er folks kommentar om min størrelse.. Jeg har det med at blive hurtig stor og gjorde jeg også første gang.. tog 25 kg på sidste gang og denne gang er jeg på knap 10 kg og det sidder på maven.. ikke hævet fødder el en masser der har sat sig i ansigtet hehe.. men alligevel skal alle kommentere at jeg er kæmpe og der sikkert er 2 el 3.. 

i stedet for bar og sige tillykke og hvor er det dog dejligt så er det mere vigtigt og få fremhævet a jeg ligner en flodhest åbenbart... det gør sku lidt ondt og man får lyst til at gemme sig lidt væk... hvorfor kan folk ikk bare være glade på ens vegne..

ville sådan set bar ud med det og hører om andre har det på samme måde? 

Åhhhh yes, de kommentarer blev jeg også hurtigt trætte af - både 1. og 2. gang. ØV! 

Èn af mine kollegaer begyndte endda at give mig et øgenavn "hvad så tykke"... 

Anmeld

10. september 2014

MorDk

Tænk at folk overhovedet snakker sådan om andre mennesker! utrolig dårlig opdragelse!

Jeg blev også kaldt diverse ting da jeg var gravid. 

Tog 23 kilo på første gang og heldigvis kun 18 kilo på anden gang. 

Anmeld

10. september 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

undre mig over at nogle overhovedet kan få sig til at sidde og snakke sådan om en bag ens ryg!!  

alle gravide er smukke og alle ser forskellige ud, det burde folk bare kunne acceptere... 

Jeg var ikk tynd før jeg blev gravid så ved ikke om folk regner med at man blir mindre af og være gravid.! 

Jeg kan også love dig for, at jeg fik fortalt dem, at det ikke var i orden  Dumme *ællinger!

Jeg vil ihvertfald fremover, hver eneste gang jeg taler med en gravid, fortælle hende hvor smuk og dejlig, hun ser ud! Istedet for at kommentere på hendes størrelse - det ville man jo heller ikke gøre ved et normalt menneske, hvorfor fa'en tror man så lige pludselig, at man kan tillade sig det overfor en gravid?? 

Anmeld

10. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

ja er nu 30+3 og har en dejlig livlig dreng i maven.. er rigtig glad og glæder mig meget til at han kommer ud..

Meen en ting der kan ødelægge min glæde en smule er folks kommentar om min størrelse.. Jeg har det med at blive hurtig stor og gjorde jeg også første gang.. tog 25 kg på sidste gang og denne gang er jeg på knap 10 kg og det sidder på maven.. ikke hævet fødder el en masser der har sat sig i ansigtet hehe.. men alligevel skal alle kommentere at jeg er kæmpe og der sikkert er 2 el 3.. 

i stedet for bar og sige tillykke og hvor er det dog dejligt så er det mere vigtigt og få fremhævet a jeg ligner en flodhest åbenbart... det gør sku lidt ondt og man får lyst til at gemme sig lidt væk... hvorfor kan folk ikk bare være glade på ens vegne..

ville sådan set bar ud med det og hører om andre har det på samme måde? 

Min mor kalder mig også fed og tyk og sådan noget, en dag da jeg bare fik nok skrev jeg LANG besked til min mor og forklarede hende hvor sårende det var for mig. Hun skrev self undskyld, hvorefter hun forklarede at det var ment med kærlighed og der intet ondt var i det. jeg er så begyndt at slappe mere af omkring det og har det meget bedre

Jeg er i forvejen en buttet lille pige og da jeg så blev gravid kom det meget tydeligere frem. 

Anmeld

10. september 2014

Anonym trådstarter

Frk_Louise skriver:

Jeg kan også love dig for, at jeg fik fortalt dem, at det ikke var i orden  Dumme *ællinger!

Jeg vil ihvertfald fremover, hver eneste gang jeg taler med en gravid, fortælle hende hvor smuk og dejlig, hun ser ud! Istedet for at kommentere på hendes størrelse - det ville man jo heller ikke gøre ved et normalt menneske, hvorfor fa'en tror man så lige pludselig, at man kan tillade sig det overfor en gravid?? 

ja det forstår jeg godt nok heller ikke 

men nogle mennesker kender ikke rigtigt de grænser..

tror også jeg tar det mere personligt fordi det var det samme første gang... og der fik jeg også en dreng der vejede 4140.. og ja jeg var stor men jeg fik mig en sund og rask dreng 

Anmeld

10. september 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Min mor kalder mig også fed og tyk og sådan noget, en dag da jeg bare fik nok skrev jeg LANG besked til min mor og forklarede hende hvor sårende det var for mig. Hun skrev self undskyld, hvorefter hun forklarede at det var ment med kærlighed og der intet ondt var i det. jeg er så begyndt at slappe mere af omkring det og har det meget bedre

Jeg er i forvejen en buttet lille pige og da jeg så blev gravid kom det meget tydeligere frem. 

super godt gået 

og dejligt at din mor kunne forstå at det var noget der sårer dig..  syns også det dejligt de siger det af kærlighed, men til tider bliver det bare sagt på den forkerte måde.. 

og så er man også lidt mere følsom i den periode 

Anmeld

11. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

super godt gået 

og dejligt at din mor kunne forstå at det var noget der sårer dig..  syns også det dejligt de siger det af kærlighed, men til tider bliver det bare sagt på den forkerte måde.. 

og så er man også lidt mere følsom i den periode 

Ja nogle dage bliver det bare hurtigt for meget når man bliver drillet og man i forvejen ikk helt kan styre følelserne, men hvorfor ikk prøve at snakke med dem om det, at det sårer dig?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.