Er denne MEGET svag positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Jeg har ikke haft mens siden den 19/7..... 
Skal til lægen i morgen og hører om han gider hjælpe mig denne gang. 

Du må ikke gi op....

det kan ændre sig fra den ene dag til den anden.....

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid denne gang testede jeg total negativ, og havde nærmest opgivet..... og da jeg så fandt en ubrugt i bunden af skabet et par dage efter, tog jeg den bare for at få den brugt og vupti så var der en streg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Du må ikke gi op....

det kan ændre sig fra den ene dag til den anden.....

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid denne gang testede jeg total negativ, og havde nærmest opgivet..... og da jeg så fandt en ubrugt i bunden af skabet et par dage efter, tog jeg den bare for at få den brugt og vupti så var der en streg...

Jo vist, Min gyn. har fortalt at jeg har bagudvendt livmoder og derfor ville have lidt sværere ved det end andre.
Min kæreste har i går fortalt at hvis der ikke var noget denne gang - måtte vi jo bare blive ved <3 Det er sku skønt når han ikke har villet have flere i de år vi har været sammen 

Jeg skal som sagt op til lægen i morgen, men min læge er ret arrogant, så skal virkelig krydse fingre for han gider tage en blodprøve.. Hvor lang tid går der før der er svar derfra, ved I det ?

Anmeld

8. september 2014

Kay

Anonym skriver:

Jeg har desværre ingen liggende.. Men jeg har sku snart intet håb tilbage. Har prøvet i et år, og jeg tror bare ikke på noget mere 

det tog os et år at lave vores dejlige datter  og nej det er ikke sjovt at vente... 

i bor ikke tæt på en netto eller en tank så du kan købe en?? 

Anmeld

8. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Jo vist, Min gyn. har fortalt at jeg har bagudvendt livmoder og derfor ville have lidt sværere ved det end andre.
Min kæreste har i går fortalt at hvis der ikke var noget denne gang - måtte vi jo bare blive ved <3 Det er sku skønt når han ikke har villet have flere i de år vi har været sammen 

Jeg skal som sagt op til lægen i morgen, men min læge er ret arrogant, så skal virkelig krydse fingre for han gider tage en blodprøve.. Hvor lang tid går der før der er svar derfra, ved I det ?

Uhh jeg plejer at få efter 2 hverdage.. den ene gang fik jeg efter en dag fordi min læge lavede den til hastesag og jeg fik taget med det samme som de åbnede...

Åhhh det er et lys i mørket når ens partner er sådan.... vi har mistet 3 gange på 9 mdr, og selvom han har været ked af det og jeg har sagt at NU magter jeg ikke mere har han holdt gejsten oppe og sagt at det nok skal gå og lige pludselig SÅ er den der... 

Anmeld

8. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Uhh jeg plejer at få efter 2 hverdage.. den ene gang fik jeg efter en dag fordi min læge lavede den til hastesag og jeg fik taget med det samme som de åbnede...

Åhhh det er et lys i mørket når ens partner er sådan.... vi har mistet 3 gange på 9 mdr, og selvom han har været ked af det og jeg har sagt at NU magter jeg ikke mere har han holdt gejsten oppe og sagt at det nok skal gå og lige pludselig SÅ er den der... 

Årh hvor er det skønt at høre han er sådan.

Det gør mig ondt! 

Jeg må ærligt indrømme jeg har bare slet ikke styr på hvornår man skal og hvornår det ikke ''nytter noget'' ift. ægløsning osv. 

Jeg har hørt man skal ligge med numsen opad, det skulle hjælpe sæden på vej?

Anmeld

8. september 2014

M (:

Anonym skriver:

Når vi på mit arbejde tager blodprøver, så tager det 4 timer fra testen er taget til vi har svar på blodprøverne (HVIS det er standartblodprøver). 

Anmeld

8. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Årh hvor er det skønt at høre han er sådan.

Det gør mig ondt! 

Jeg må ærligt indrømme jeg har bare slet ikke styr på hvornår man skal og hvornår det ikke ''nytter noget'' ift. ægløsning osv. 

Jeg har hørt man skal ligge med numsen opad, det skulle hjælpe sæden på vej?

vi har ikke brugt ægløsnings test, men forsøgte at være sammen ca hver 3 dag.. nogle gange hver 2 dag...

Jeg har ægløsningsslim, så kan se når min er på vej, men har aldrig rigtig tænkt over hvornår den var der...

vi har bare forsøgt at dyrke sex med jævne mellemrum, og så er jeg blevet liggende bagefter.. og det har virket :-) 

at der snart er held 

Anmeld

8. september 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Når vi på mit arbejde tager blodprøver, så tager det 4 timer fra testen er taget til vi har svar på blodprøverne (HVIS det er standartblodprøver). 

Hvad er en ''ikke-standart-blodprøve''? 

Anmeld

8. september 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad er en ''ikke-standart-blodprøve''? 

Arbejder du hos læge eller på hospital

Anmeld

8. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

vi har ikke brugt ægløsnings test, men forsøgte at være sammen ca hver 3 dag.. nogle gange hver 2 dag...

Jeg har ægløsningsslim, så kan se når min er på vej, men har aldrig rigtig tænkt over hvornår den var der...

vi har bare forsøgt at dyrke sex med jævne mellemrum, og så er jeg blevet liggende bagefter.. og det har virket :-) 

at der snart er held 

Ìh hvor er det rart at snakke med nogle om alt det her, der faktisk ikke lukker en masse møg ud !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.