Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan se en utrolig utydelig streg, men jeg kan se noget.. Testen her er fra i fredags, burde jeg tage en ny?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja, du bør tag en ny... da det blot er en skyggestreg
Nystart skriver: ja, du bør tag en ny... da det blot er en skyggestreg
Hvad er en skyggestreg?
Sys ikke der er farve i så jeg ville tage en ny hvis jeg var dig nu med det samme så vi kan se den
Anonym skriver: Hvad er en skyggestreg?
En skyggestreg er en streg uden farve i, som er lidt en snyde streg da testen så ikke er positiv
Kay skriver: Sys ikke der er farve i så jeg ville tage en ny hvis jeg var dig nu med det samme så vi kan se den
Jeg har desværre ingen liggende.. Men jeg har sku snart intet håb tilbage. Har prøvet i et år, og jeg tror bare ikke på noget mere
Det er når der ikke er farve i stregen :-)
Det skal der være før den er positiv.. og kan se testen er tør, hvilket vil sige den har lagt noget tid og så er den ugyldig
Anonym skriver: Jeg har desværre ingen liggende.. Men jeg har sku snart intet håb tilbage. Har prøvet i et år, og jeg tror bare ikke på noget mere
Du må ikke miste håbet endnu. Det KAN jo godt være, den er positiv. Jeg kan godt se stregen og er enig i at der ikke er megen farve i, men jeg ved ikke om det er billedet der snyder, for farven i kontrolstregen er jo også meget grålig i det. Prøv igen!!
Anonym skriver: Jeg kan se en utrolig utydelig streg, men jeg kan se noget.. Testen her er fra i fredags, burde jeg tage en ny?
Jeg har ikke haft mens siden den 19/7..... Skal til lægen i morgen og hører om han gider hjælpe mig denne gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128