Gråt hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Nadi

Jeg synes jo min moster er tæske lækker med grå hår
Hun er 46-47 og det er naturligt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Bondepigen

Jeg opdagede allerede et enkelt hvidt hår da jeg var sytten, men mit hår har mange farver naturligt, så måske var det bare et lyst hår??

Jeg har mørkebrunt hår, og så finder jeg indimellem et helt sort, rødt, lysebrunt eller hvidt hår. Jeg fandt for et par år siden flere grå hår, de sidder i en stribe på hver side af skilningen, når jeg ikke har pandehår altså, for så er de i det. Jeg er egentlig ret glad for at de sidder som de gør...

Anmeld

19. august 2009

LotteGabriella

Er der nogen som er begyndt at få det?
Hvad gør I?
-Farver?
-Eller lader gro ud?

Hvornår er man gammel nok/for ung til at blive grahåret?

Der findes jo også mange som har super flot gråt hår!

Jeg har selv en masse grå, men farver. Er bare så pisse træt af at skulle rende til frisør hver måned.
(GIDER IKKE FARVE SELV   )

ååh fuck, det har jeg, i siderne - sådan nogle rigtig sølvgrå nogen....hiver dem ud lige så snart jeg ser dem de er jo desværre meget tydelige i mørkt hår mine begyndte at komme inden for de sidste par år (jeg er 33 nu)

Anmeld

19. august 2009

TbCp

Jeg har endnu ikke fundet nogle. Tilgengæld finder jeg nogle gange kulsorte helt stive hår... så satser på jeg bliver sorthåret istedet for hvidhåret ;-)

Nej sådan noget helt hvidt hår vil jeg gerne have, men har dog ikke noget imod at vente nogle år endnu

Anmeld

19. august 2009

ekzunz

Jeg har opdaget at jeg har MANGE!!!! Jeg plejer at få lyse striber, men jeg bliver da nødt til at få noget heldækkende næste gang......
Jeg synes jeg er alt for ung til grå hår, og de skal da bare væk!!!!

Problemet er så bare at jeg plejer at få nosset mig sammen til at gå til frisør ca. 1-2 gange om året, og den holder jo ikke heeeelt hvis jeg skal holde dem væk...

Anmeld

19. august 2009

Junibæbs2013

Fandt mit første (faktisk 3!) grå hår i dag! Er 26 ...

Anmeld

19. august 2009

Becks

Jeg har ikke fundet nogen endnu, men min mor og soester var begge 18 da de fik deres foerste...
Min mor var helt graahaaret som 38 aarig, min soester er lige fyldt 40, og har en del hvis hun ikke farver det...

Min far (som jeg ligner) er 64 og er stadig ikke graahaaret endnu.. Han har kun nogle fa graa staenk.. Saa er glad for jeg ligner min far

Lige et billede af min mor, taget paa vores ferie, hun er 61.. og min soester, som har farvet haaret..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2009

ønskebørn74

Mebach skriver:

Er der nogen som er begyndt at få det?
Hvad gør I?
-Farver?
-Eller lader gro ud?

Hvornår er man gammel nok/for ung til at blive grahåret?

Der findes jo også mange som har super flot gråt hår!

Jeg har selv en masse grå, men farver. Er bare så pisse træt af at skulle rende til frisør hver måned.
(GIDER IKKE FARVE SELV   )

Jeg er også begyndt at få og jeg farver selv. Synes ikke det er så slemt med den rigtige farve.

Anmeld

19. august 2009

qp

Jeg fandt mit første grå hår som 24 årig. Da jeg har ret tykt hår, har jeg bare plukket dem ud - det har igennem længere tid været ca 5-6 stk, men nu er der sgu mange.. dog ikke over det hele men de er der og der er ca 25-30 stk... Jeg har været nødt til, at indse at det ikke er smart at plukke dem ud mere nu når der er så mange...
Pt har jeg helt sort hår men overvejer lyse striber da det er det nemmeste når man har grå hår.

/ Mariann

Anmeld

19. august 2009

ka li ja

jeg har grå hår!
og jeg farver det!
egentlig ikke fordi jeg ikke vil se på de grå hår. mere fordi jeg ikke gider glo på min kedelige hårfarve!

og jeg blir klart hende den gamle med det lilla hår! er der allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.