Gråt hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.732 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Rasmine

Er der nogen som er begyndt at få det?
Hvad gør I?
-Farver?
-Eller lader gro ud?

Hvornår er man gammel nok/for ung til at blive grahåret?

Der findes jo også mange som har super flot gråt hår!

Jeg har selv en masse grå, men farver. Er bare så pisse træt af at skulle rende til frisør hver måned.
(GIDER IKKE FARVE SELV   )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Mira0911

Mebach skriver:

Hvad gør I?
-Farver?
-Eller lader gro ud?

Jeg har selv en masse grå, men farver. Er bare så pisse træt af at skulle rende til frisør hver måned.

Hvad synes du selv om det ? Er det pænt ? Hvis du synes det er pænt - Synes jeg ikke du skal gøre noget ved det...

Ja det kan jo blive dyrt at rende til frisør og få det farvet...

Kom her, så skal jeg nok farve det...

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi er 3 veninder på 24, 25 og 27 som alle indenfor den samme uge fandt vores første grå hår...   Det synes jeg er lidt for tidligt ihvertfald... Jeg plukkede mit af!!!

Anmeld

19. august 2009

Kaufie

Hva' så Besse

Jeg kæmpede indædt foran spejlet med en pincet i de første par år..... Med efterfølgende antenner på toppen af hovedet når de voksede ud igen

Jeg har dog opgivet kampen - og gider ikke farve i tide og utide - så nu venter jeg på at få samme nisse-hvide hår som min mormor. For dét var pænt - så kan man jo lade være med at få det permanentet og farvet blåt....

Anmeld

19. august 2009

Tynen

Kaufie skriver:

Hva' så Besse

Jeg kæmpede indædt foran spejlet med en pincet i de første par år..... Med efterfølgende antenner på toppen af hovedet når de voksede ud igen

Jeg har dog opgivet kampen - og gider ikke farve i tide og utide - så nu venter jeg på at få samme nisse-hvide hår som min mormor. For dét var pænt - så kan man jo lade være med at få det permanentet og farvet blåt....

00000858.gif

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kaufie skriver:

Hva' så Besse

Jeg synes ALLE gamle damer burde farve deres hår i tossede farver - tænk hvis plejehjemmene var fyldt med tanter med turkis-blåt, pink, gult og grønt hår

Anmeld

19. august 2009

oo

jeg er 28 nu og jeg tror det er en fire-fem år siden jeg fik mit første grå hår...jeg har ikke mange overhovedet, men nogle gange stikker de næsen mere frem end andre gange. jeg farver overhovedet ikke hår...jeg har helt mørkt hår fra naturens side og mit grå hår er kridhvidt (som min morfar, der var kulsort til han blev 30 og så blev kridhvid), så man ser det jo...men altså... okay! ja, jeg er pissedoven, det er nok der skoen i virkeligheden trykker og jeg gider ikke farve hår

Søren er nu 31 og er her det sidste år begyndt at få rigtig mange grå hår i skægget  - men det kan muligvis hænge sammen med at fruen har været i hormonbehandling fra fertilitetsklinikken

min mor har været gråhåret siden hun blev 30 og hun får sit farvet, så hun har lyst hår, der ser meget naturligt ud (for alle andre end mig, der huske min mor med brunt hår) og begge mine søstre farver også deres hår for at gemme de grå hår (de er 23 og 25). min lillebror fik sine første grå hår (en stor panterklat i nakken) i vinters og han er 21, han farvede det straks brunt!!

Anmeld

19. august 2009

Nadi

Rosa skriver:

Jeg synes ALLE gamle damer burde farve deres hår i tossede farver - tænk hvis plejehjemmene var fyldt med tanter med turkis-blåt, pink, gult og grønt hår

Selv bliver jeg en panter tante med lilla/lyserød hår

Anmeld

19. august 2009

Zelania

Øhm øhm, jeg tror ikke jeg har fundet nogle grå hår endnu, men nu er jeg ret sikkre på jeg ikke skal prøve at lede ef ter nogle for jeg tør jo slet ikke farve håret pt haha

Anmeld

19. august 2009

Kloster

Mebach skriver:

Hvad gør I?
-Farver?
-Eller lader gro ud?

Hej.

Jeg tror, jeg er ved at få grå hår, men er sådan i tvivl. Både fordi jeg farver det hver 5-6. uge også fordi jeg er lyshåret i forvejen.
Jeg har altid syntes, at gråt hår er sååå flot, men nu da jeg selv er kommet i tvivl om, jeg selv har det, er jeg ikke så vild med tanken - ved mig selv.

Jeg er jo helt korthåret og kan ikke lige se det fede i, at jeg skal til at være en sølvræv. Det synes jeg ligesom hører til kvinder med længde på håret...
Mærkelig personlig indstilling at have...
Alt i alt, så farver jeg det selv og det koster mig ikke ret meget, for jeg kan dele farverne i 2-3 gange.

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.