UPDATE: fuld forældremyndighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

Bshizzle

Jeg håber det bedste for dig 

Jeg står lidt i samme siturationen og min søn skal faktisk til samtale med en Børnekyndig i morgen 

Jeg har osse søgt fuld forældremyndighed. 

Men har hørt det er SÅ svært at få den, men håber de kigger på de bilag der er lagt frem til retten og faderens dom. 

Du er velkommen til at skrive privat. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg håber det bedste for dig 

Jeg står lidt i samme siturationen og min søn skal faktisk til samtale med en Børnekyndig i morgen 

Jeg har osse søgt fuld forældremyndighed. 

Men har hørt det er SÅ svært at få den, men håber de kigger på de bilag der er lagt frem til retten og faderens dom. 

Du er velkommen til at skrive privat. 

Det gør mig bare så mega nervøs at det er på denne måde.. altså at den muligvis ikke bliver ophævet.. håber bare at der er nok at tage på og håber sådan at denne børnesagkyndig er psykolog så det kan ses at faren er psykisk ustabil..

Skriver muligvis privat

Anmeld

10. oktober 2014

Hertz

Forstår udemærket dine frustrationer min x er også utrolig manipulerende og veltalende men den psykolog der lavede den børnesagkyndige undersøgelse kunne læse ham med det samme og jeg fik forældremyndigheden og han må aldrig se min datter igen men det var halvandet års sej kamp som endelig er slut for et par mdr siden desværre ligger det hele så dybt i mig at når jeg skal snakke om det kan jeg stadig bryde grædende sammen. 

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

Update til alle herinde.

Vi var i retten d. 2 december.

Dommen faldt i går, og jeg kan med et meget lettet hjerte fortælle, at jeg har fået eneforældremyndigheden over min søn.

Så jeg har vist ikke været helt gal på den. Det har været en super hård periode. Det sværeste jeg nogensinde har oplevet faktisk.

Men hvor blev jeg bare lettet da jeg åbnede min mail fra min advokat i går.

Tak for jeres gode råd og vejledning. Ved endnu ikke om jeg vil offentliggøre mig selv, men muligvis 

Anmeld

17. december 2014

bla89

Anonym skriver:

Update til alle herinde.

Dommen faldt i går, og jeg kan med et meget lettet hjerte fortælle, at jeg har fået eneforældremyndigheden over min søn.

Så jeg har vist ikke været helt gal på den. Det har været en super hård periode. Det sværeste jeg nogensinde har oplevet faktisk.

Tak for jeres gode råd og vejledning. Ved endnu ikke om jeg vil offentliggøre mig selv, men muligvis 

åh du giver mig et håb

Vil du ik skrive en PB med hvad du slog på i retten for står i samme situation

Anmeld

17. december 2014

Skouboe

Jeg har heldigvis aldrig stået i sådan en situation, eller noget der ligner, men det lyder SÅ hårdt.

Stort tillykke med udfaldet af retssagen! 

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg har heldigvis aldrig stået i sådan en situation, eller noget der ligner, men det lyder SÅ hårdt.

Stort tillykke med udfaldet af retssagen! 

Mange tak! 

Jeg er sikker på jeg har gjort det rigtige for min søns fremtid.

Jeg håber ikke for nogen, at de vil komme i samme situation og det er virkelig gået op for mig at man skal vide hvem man får børn med.. Det betyder så meget og jeg har desværre mistet noget generel tillid til mænd... det er svært at forklare... 

Anmeld

17. december 2014

Foreversmile

Anonym skriver:

Jeg står bag denne tråd:
https://www.baby.dk/debat/248049pi1/enlig-morfar/je g-er-rystet----meget-langt.aspx

Først og fremmest vil jeg gerne sige, at jeg muligvis vil vise min identitet herinde på baby.dk - MEN dette bliver ikke lige nu, af hensyn til mig og min søn...

Der er nemlig sket det, at efter vores møde i dag i statsforvaltningen er sagen nu videregivet til retten... Jeg har allerede oplyst min advokats navn - og notits fra mødet i dag og tidligere møde (sidste år) sendes til hende og til selve retten.. Derudover har jeg møde med hende på fredag.. Jeg føler mig rigtig lettet. Dels fordi jeg formåede at være objektiv og neutral i dag i modsætning til faren. Hans toneleje og hele hans måde at være på var ubehagelig (okay.. jeg var helt sikkert påvirket af hele situationen, men formåede alligevel at holde tonen ren og ikke gå i mudderkast- det får ingen af os noget ud af)... Men det vil i sidste ende komme os til gode, idet han sagde direkte "Jeg er egentlig ligeglad med forældremyndigheden, for mig er det en principsag". Derudover blandede han samvær og myndighed helt sammen... Vi er blevet tilbudt et møde med en børnesagkyndig og vejledning inden for alt der vedrører vores søn. Det takkede vi begge ja til....

Angående hans misbrug er dette videregivet til min advokat - jeg bragte det ikke på bane i dag, da jeg hellere ser at det bliver sagt og fremført i retten...

Og desuden har han tænkt sig muligvis at repræsentere sig selv , hvilket jeg kun kan se er positivt for min (vores) sag...

Jeg er lettet, men er også sikker på at tiden fremover bliver en hård tid, der vil tage mange kræfter. Men det er 100% det værd, og jeg føler mig ret sikker på at alt vil falde til vores bedste (her mener jeg min, og min søns)......

Tak for jeres støtte. Vil opdatere jævnligt omkring sagen (det hjælper nemlig også mig, at få det ud af kroppen og ned på skrift.. og at folk udefra læser med)...

Så flot af dig og kæmpe Det er jeg sikker på du har brug for! Jeg har selv lige været gennem en 6 mdr lang retssag omkring mit barns bopæl, så jeg håber sådan for dig at det ender godt ud! Det er SÅ hårdt, men det er det værd. 

Alverdens held og lykke til digOg rigtig god jul

Anmeld

17. december 2014

Foreversmile

Anonym skriver:

Update til alle herinde.

Havde ikke lige set du havde vundet �� Stort tillykke til dig!����

Anmeld

18. december 2014

Skouboe

Anonym skriver:

Mange tak! 

Jeg er sikker på jeg har gjort det rigtige for min søns fremtid.

Jeg håber ikke for nogen, at de vil komme i samme situation og det er virkelig gået op for mig at man skal vide hvem man får børn med.. Det betyder så meget og jeg har desværre mistet noget generel tillid til mænd... det er svært at forklare... 

Ja, det betyder bare SÅ meget. Jeg kan få helt ondt i maven indimellem, når jeg ser hvem nogen af mine veninder har fået børn med eller nogen af dem der skriver indlæg herinde. Jeg tænker indimellem i mit stille sind at det bare er en katastrofe der venter på at ske... og samtidigt håber jeg at folk beviser at jeg tager fejl og viser sig at være bedre end min opfattelse af dem... 

Men helt generelt ville jeg ønske at folk tog et ekstra langt, kritisk blik på deres partner og deres forhold INDEN de valgte at få børn med vedkommende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.