Vi er HELT enige om at med ærlighed kommer man længst, jeg ville bare gerne nuancere billedet lidt i tråden.
Tror bare jeg læser ts som manden ikke ved det - og så må jeg sige det er forkert.
men hvad mennesker ellers gør, om de er sammen når de får børn, eller de ikke er, om de er sammen med 5 når de får børn eller har en konservativ kernefamilie er mig ligegyldigt.
Men aldrig uden alle involverede parter kender præmisserne. Hvis min mand havde tænkt: alle mine børn skal have samme mor, der må ikke være for langt imellem osv. Så derfor er jeg med i planlægningen af endnu et barn og så fortæller jeg hende først bagefter jeg rent faktisk vil skilles - ja så ville jeg have meget meget meget svært ved at tilgive og få bygget det forhold op som ex'er som det kræver for at være forældre sammen på en god og konstruktiv måde. Og kunne jo være jeg hverken var bange for enebarn, eller forskellige fædre, men jeg derimod var bange for at blive snydt (og det er d for mig når man ikke spiller med åbne kort)
Anmeld