Anonym skriver:
Jeg overvejer at gå fra kæresten pga mange forskellige detaljer, der ikke er til at forklare i skrift.
Vi har et barn sammen på 11 måneder og er i fertilitetsbehandling i håb om at få 1 til.
Jeg ønsker brændende at få 1 mere og ser gerne at det ikke bliver med meget aldersforskel fra den første.
Kan slet ikke hitte ud om jeg skal fortsætte med at forsøge. Gå og vente med Nr 2 eller blive og fortsætte i behandlingen.
For det første vil jeg håbe du indvier din kæreste i dine tanker, så han ikke går rundt og tror I har det skønt, mens du overvejer om du skal gå.
For det andet så tror jeg måske I skal sætte farten ned, hvis jeres forhold rasler (hvilken mange gør når miraklet er kommet og hverdagen melder sig, søvnen forstyrres og og og og) nu, så er det måske ikke tiden til hormoner, sure miner hvis det ikke lykkes, graviditet og og og og... Så er det måske tiden til at acceptere livet ikke blev som det stod i drejebogen, men måske blev det bare så endnu bedre. For måske fik i tiden til at arbejde for jeres forhold så i blev sammen. Eller måske fandt I ud af det ikke skulle være jer to, men fik en god afslutning så i kan være venner resten af livet eller...
så mit råd, sæt farten ned og tal med din kæreste. Og sæt fokus på det skønne mirakel I har og hinanden før I jager det næste mirakel og måske mister hinanden på vejen
Anmeld