Hvad betaler i for jeres lejebolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

Røverdatter

sulo skriver:

Om måneden selvfølgelig.

Vi har fundet et skønt hus som vi gerne vil leje, men synes prisen er lidt i den høje ende hvad angår beliggenhed fra "byen" og husets stand, her især isoleringsstanden taget i betragtning.

Så tænkte på hvad i betaler for jeres bolig og for hvor mange kvm?

Og synes i pris og "kvalitet" hænger sammen?

Bor i udkanten af Odense, på en gammel hvid herregård lavet om til lejligheder. Betaler 4350,- om måneden inkl ALT (også EL), dog ikke tøjvask. Lejligheden er ca. 70 kvm, 2 værelser.

Jeg er vild med stedet, da det rummer af charme - og gården har været tidligere æbleplantage, biskoppens sommerresidens og alt muligt andet Dette gør at den har ekstra hygge over sig - og en hvis ældre kvalitet over sig. Den er opført i 1300-tallet.
Men vores badeværelse er ikke at råbe hurra for, og isoleringen/vedligeholdelsen er heller ikke på sit højeste. Meget ærgerligt.

Med boligsikring er det dog meget overkommeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Mettefpigen

Jeg betaler 6400 inkl. vand og varme, for 75 kvm

Anmeld

8. september 2014

Stumpen

sulo skriver:

Spørgsmål, da vi selv har fået tilbud om forkøbsret, er de 1000 kr oven i de 4500?

Ja altså 5500 ialt..

jeg fik at vide af en advokat at vi skulle sørge for at der stod købsret i kontrakten.. Da forkøbsret gør at ejer kan trække i land med at sælge og det kan han ikke med købsret...

Anmeld

8. september 2014

MorTilSnartFire <3

7500,- u/forbrug - m/spildevandsafgift og vejafgift. beliggende på en villavej 10min. fra byen. 216 km2

Anmeld

8. september 2014

Sitrani

sulo skriver:

Om måneden selvfølgelig.

Vi har fundet et skønt hus som vi gerne vil leje, men synes prisen er lidt i den høje ende hvad angår beliggenhed fra "byen" og husets stand, her især isoleringsstanden taget i betragtning.

Synes helt sikkert det skal hænge sammen. Vi bor i en lejlighed opført i 2008 på 96 kvm. Den er godt isoleret og ingen mangler. Vi giver 7300,- om måneden i ren husleje. Og vi bor 10 min fra gågaden/indre by på cykel i Odense.

Anmeld

8. september 2014

IngenKoPåIsen

4500,- for 120 kvadratmeter (hus), have og garage. Det er et forholdsvis nyrenoveret hus, i Sindal, og jeg synes prisen er god og at vi får meget for pengene!

Anmeld

8. september 2014

Tip!

Jeg giver 5200 kr for 93 kvm med terrasse og dejlig lukket have.... Om en måneds tid får vi nye vinduer og døre, så stiger jeg 230 kr om md, men skulle så gerne falde i varme... 

Anmeld

8. september 2014

esioul

sulo skriver:

Om måneden selvfølgelig.

110 kvm med stor have - 5500 med forbrug

Anmeld

8. september 2014

esioul

sulo skriver:

Om måneden selvfølgelig.

110 kvm med stor have - 5500 med forbrug

Anmeld

8. september 2014

Studerendemor

Vi giver 8000,- plus forbrug for et 110 kvm. lavenergi-hus med lille have tæt på Aarhus C. Forbruget er så lavt, at vi næsten hver anden gang får regninger på 0,- 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.