Hvad betaler i for jeres lejebolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

Frk_Louise

sulo skriver:

Om måneden selvfølgelig.

Vi har fundet et skønt hus som vi gerne vil leje, men synes prisen er lidt i den høje ende hvad angår beliggenhed fra "byen" og husets stand, her især isoleringsstanden taget i betragtning.

Så tænkte på hvad i betaler for jeres bolig og for hvor mange kvm?

Og synes i pris og "kvalitet" hænger sammen?

3700,- for husleje og mellem tv-pakke i et hus på 90 kvm med fuld kælder (yderligere 90 kvm), garage og have.

Det er er gammelt, utæt hus i en lille bitte by (med 3 km til nærmeste dagligvarebutik, skole osv.), så kvaliteten hænger bestemt sammen med prisen i vores tilfælde  Vi leder også med lys og lygte efter noget andet - og bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Trekløver(:

lineog4 skriver:

6880 incl aconto varme for en lejlighed på 190 kvm midt i Roskilde. Vi står selv for indre vedligeholdelse

Kors hvor billigt! Er selv fra Roskilde og da jeg boede der gav jeg det samme for 50 kvm .

Anmeld

8. september 2014

lineog4

M_V skriver:

Kors hvor billigt! Er selv fra Roskilde og da jeg boede der gav jeg det samme for 50 kvm .

Vi har været heldige.... Overtog den efter min mor og ja så står vi jo som sagt for alt indre vedligeholdelse, dvs. Ryger der en ledning, en ovn osv så betaler vi....

Anmeld

8. september 2014

LouiseEm

sulo skriver:

Om måneden selvfølgelig.

Vi har fundet et skønt hus som vi gerne vil leje, men synes prisen er lidt i den høje ende hvad angår beliggenhed fra "byen" og husets stand, her især isoleringsstanden taget i betragtning.

Huslejen er på 6350,- og det er inklusiv den store tv pakke fra yousee. Jeg får cirka 3000 i boligsikring, så jeg giver 3300 i måneden selv, for en 4-værelses på 96 kvm. Det er i Holstebro

Anmeld

8. september 2014

LouiseEm

sulo skriver:

Om måneden selvfølgelig.

Og ja jeg synes pris og kvalitet hænger rigtig godt sammen! Det er nogle super lækre lejligheder vi bor i.

Anmeld

8. september 2014

Stumpen

Vi bor til leje i et hus med købsret. Huset er 165 kvm..

vi betaler 4500 i leje og sætter 1000kr ind på en vedligeholdelseskonto, som følger huset. Dvs når vi køber har vi en opsparing og vælger vi ikke at købe har ejer et depositum til at male efter os.. Forbrug kommer oveni..

Anmeld

8. september 2014

sulo

Stumpen skriver:

Vi bor til leje i et hus med købsret. Huset er 165 kvm..

vi betaler 4500 i leje og sætter 1000kr ind på en vedligeholdelseskonto, som følger huset. Dvs når vi køber har vi en opsparing og vælger vi ikke at købe har ejer et depositum til at male efter os.. Forbrug kommer oveni..

Spørgsmål, da vi selv har fået tilbud om forkøbsret, er de 1000 kr oven i de 4500?

Anmeld

8. september 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg bor i en 3 vær 76 kvm lejlighed som ligger i stuen, giver knap 4100kr

Anmeld

8. september 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Vi bor i et lille ældre hus langt ude på landet. Det er 96 kvadrat meter
vi giver 4000kr i husleje og så er forbrug ud over

Anmeld

8. september 2014

Flødebollen

sulo skriver:

Om måneden selvfølgelig.

7800 alt incl for hus på 150 m2 i en lille by 20 km fra Vejle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.