Har brug for en mening fra jer kloge quinder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Skouboe

sarahb skriver:

min mor og søste syr selv og har deres eget mærke og syr de samme bukser med apliktioner osv.. deres priser er fra 109 og opefter..
Du kan tjekke kajogviola ud hvis det er

Jeg har kigget på Kajogviola - lækkert tøj.. men at købe det forværrer bare mit problem med at Freja har for meget tøj, fordi jeg hygger mig med at sy, og skal hele tiden lige teste en ny ide...

Jeg er dog optaget de næste 14 dage eller deromkring siden Freja nu bruger str. 80, og der mangler jeg bukser, bodyer med korte/lange ærmer, samt "underbodyer" så det syr jeg på de næste 14 dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Skouboe

mariamiss6 skriver:

det er da et forsøg værd.... hvis jeg havde penge at bruge uden at tænke overbeløbet som sådan, og et veludviklet shoppegen, så ville jeg helt sikkert godt købe de bukser du har vist her..... Og altså ja hvis eg havde en pige at putte i dem hehe....

Jeg kunne ikke lade være med at tænke over drengetøj.. bukser som lige pt. er det jeg har en mani med.. Syede nedenstående.. modellen er lidt smallere og stoffet er knap så tøset. Synes faktisk de blev ret unisexede...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2009

mariamiss6

Skouboe skriver:

Jeg kunne ikke lade være med at tænke over drengetøj.. bukser som lige pt. er det jeg har en mani med.. Syede nedenstående.. modellen er lidt smallere og stoffet er knap så tøset. Synes faktisk de blev ret unisexede...

ja de er da også fine....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.