Har brug for en mening fra jer kloge quinder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Skouboe

Efter Freja er blevet lidt ældre er jeg begyndt at sy igen efter 10 år, og har fundet ud af at jeg faktisk hygger mig gevaldigt med det.

Nu er der jo så en grænse for hvor meget tøj Freja kan bruge, så jeg har overvejet at sælge noget af det, men jeg er lidt i tvivl. En stor del af babytøj synes jeg er stoffet, og jeg bruger som regel lækkert (og derfor lidt dyrere stof), hvilket betyder at fx et par bukser som nedenfor kommer til at koste mellem 150 & 180 kr. (afhængigt af stoffet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

mariamiss6

Jeg synes det er sødt tøj....

men i stedet for at sy en masse, som du måske brænder inde med, kunne du jo lave det på bestilling....

Altså få dig en 123side, eller en anden form for hjemmeside, og opret profil på TS. Så kan du lægge billeder af stofferne ud, og som her, vise et bar billeder, af tøj du selv har lavet, i brug.

Så kan du jo lave det på bestilling...

det er da et forsøg værd.... hvis jeg havde penge at bruge uden at tænke overbeløbet som sådan, og et veludviklet shoppegen, så ville jeg helt sikkert godt købe de bukser du har vist her..... Og altså ja hvis eg havde en pige at putte i dem hehe....

Anmeld

19. august 2009

Skouboe

Mange tak ;o)

Og ja, det ville også være bestillingsarbejde - gider ikke at sy noget som ikke bliver brugt ;o)

Og du har ret - hverken modellen eller stoffet lægger op til en dreng..

Mht. til hjemmesiden må jeg lige tænke over det - vi har en hjemmeside allerede, men jeg er ved ikke om jeg vil bruge den. Ellers er der jo altid 123 hjemmeside... og TS.

Anmeld

19. august 2009

Skouboe

Tråden var egentlig mere for at høre om i synes prisen var helt hen i vejret. Der er ingen grund til gå i gang med en masse forberedelser, hvis I allesammen mener at de er for dyre.

Jeg kunne selvfølgeligt sy i billigere stof, men jeg gider ikke bruge min tid på at lave noget, jeg ikke selv ville putte min datter i. Det der er vigtigt for mig er at stoffet er lækkert at røre ved/have på og fedt at se på, så betyder prisen på stoffet mindre. Desværre er det sjældent at finde stof der opfylder ovenstående til 40-50 kr. meteren...

Anmeld

20. august 2009

sarahb

min mor og søste syr selv og har deres eget mærke og syr de samme bukser med apliktioner osv.. deres priser er fra 109 og opefter..
Du kan tjekke kajogviola ud hvis det er

Anmeld

20. august 2009

Rose

Det er en super god facon bukser du laver. Elastik i livet og omkring anklerne. Min absolutte favorit bukse-facon. Jeg har to børn som begge (har været og er) store som babyer. Så mange af de gængse bukser der er syet som voksenbukser, smalle lår og næsten lige i livet passer bare ikke særlig godt. 

Jeg køber sjældent bukser der koster ret meget mere end 100 kr. Det er kun hvis jeg virkelig falder for dem, altså de er noget specielt. Babytøj holder jo kun et par mdr. og så bliver det bare for dyrt i længden. MEN.... som sagt, hvis det virkelig er nogle lækre bukser og det ser ud som om dine bukser falder indenfor den kategori, så kunne jeg altså godt finde på at købe dem. 

En god ide med bestillingsarbejde. 

Anmeld

20. august 2009

Vinker

Super fine bukser - Den kan jeg rigtig godt li  Og super kært billede af Freja til sidst

Jeg vil sige 150kr er fair nok for et par hjemmelavede bukser i lækkert stof. Specielt der ikke er tale om masse-produktion.

Trendsales ville være et fint sted at sælge det!

Held og lykke med det

Anmeld

20. august 2009

Skouboe

Vinker skriver:

Super fine bukser - Den kan jeg rigtig godt li  Og super kært billede af Freja til sidst

Tak tak - hun er begyndt at smile når hun ser kameraet - mors lille diva

Anmeld

20. august 2009

Vinker

Skouboe skriver:

Tak tak - hun er begyndt at smile når hun ser kameraet - mors lille diva

Nååårh men hun har jo også set kameraet mange gange hihi

Anmeld

20. august 2009

Skouboe

Det er en super god facon bukser du laver. Elastik i livet og omkring anklerne. Min absolutte favorit bukse-facon. Jeg har to børn som begge (har været og er) store som babyer. Så mange af de gængse bukser der er syet som voksenbukser, smalle lår og næsten lige i livet passer bare ikke særlig godt. 

Jeg er helt enig.. Freja har rigtige bamselår, så meget tøj passer hende bare ikke særligt godt. Og det der passer godt er typisk "joggingbukser"..

Forstå mig ret - jeg elsker joggingbukser, men hun behøver ikke altid at ligne en der har fri...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.