Hvor mange år mellem ungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
17 svar
6 synes godt om
7. september 2014

anonym10101

Hej

Vi sidder og tænker på når vi en skønne dag kunne tænke os at udvide familien og ville lige høre jeres erfaringer med årene i mellem ungerne

Hvor lang tid er der i mellem dine/jeres børn og hvad syntes i om aldersforskellen?

God søndag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Mor til F

martsmoar skriver:

Hej

Vi sidder og tænker på når vi en skønne dag kunne tænke os at udvide familien og ville lige høre jeres erfaringer med årene i mellem ungerne

Hvor lang tid er der i mellem dine/jeres børn og hvad syntes i om aldersforskellen?

God søndag aften

Hej

Jeg har ingen erfaring endnu, da jeg indtil videre kun har et barn, en lille pige fra den 04.07.2014 ♡

Hvis vi skal have en mere, på et tidspunkt,  kommer der til at være 3-4 år imellem. (Hvis altså det går nemt med at blive gravid)

Anmeld

7. september 2014

Frk.S

Her er der knap 3 år i mellem (2 år og 10½ måned). 

Nu er Sofie kun 7 uger, så det er jo ret nyt for os at have 2 børn, men umiddelbart synes jeg det virker som en rigtig god aldersforskel for os.
Der er så lang tid i mellem dem, at Freja er begyndt at blive selvhjulpen på nogle punkter samt hun forstår rigtig meget af hvad der foregår.
Dog er der stadig så kort tid i mellem dem, at jeg regner med (eller i hvert fald håber på) at de stadig kan få noget glæde af hinanden. 

Anmeld

7. september 2014

Mor til Ella

martsmoar skriver:

Hej

God søndag aften

Her har vi 2,5 år mellem pigerne.

En på 2,5 og en på 10 uger.

Vi har faldt det ud fra af vi gerne ville have dem tæt, og for at få de svære år overstået. Og kan allerede mærke det er det rigtige for os.

Har også hele tiden haft en ide om at enten før 3 eller efter 3 år, for synes der sker enormt meget lige præcis når de er 3

Er dog også glad for at vi ikke fik nr 2 hurtigere

Ella bruger enormt meget til på at "lege" med lillesøster allerede nu....

Anmeld

7. september 2014

Thalia

Der var 7 år mellem min ældste og nummer 2, 18mdr mellem nummer 2 og nummer 3, og 3,5 år mellem nummer 3 og 4.

Alle aldersforskellene har været skønne på hver deres måde. Hos os har børnenes alder aldrig være noget der var med i overvejelserne. Vi får børn når vi som forældre og som familie har overskud og lyst til at udvide familien. Så løser resten sig helt ad sig selv.

Anmeld

7. september 2014

Morgensol

Her er der 19 mdr, altså lige over halvandet år, mellem de 2 store, Bella der nu er 4,5 og alberte der blir 3 i okt, og så kommer der til at være 3 år mellem hende vi venter til dec og alberte. 

Anmeld

7. september 2014

Hvem?

martsmoar skriver:

Hej

God søndag aften

Har drengene fra Januar 2010, December 2010 og September 2013 - nr. 3 ville vi gerne have haft tættere på, men det gik ikke -

Det er fantastisk med 3 drenge med 3 års mellemrum

Anmeld

7. september 2014

Katia Juul Skovgaard

Thalia skriver:

Der var 7 år mellem min ældste og nummer 2, 18mdr mellem nummer 2 og nummer 3, og 3,5 år mellem nummer 3 og 4.

Alle aldersforskellene har været skønne på hver deres måde. Hos os har børnenes alder aldrig være noget der var med i overvejelserne. Vi får børn når vi som forældre og som familie har overskud og lyst til at udvide familien. Så løser resten sig helt ad sig selv.

Av hvor dine ord ramte mig- på den gode måde

Ikke have så travlt med hvad andre siger og gør, mærk efter i din krop om du er klar til nummer 2.

Du satte lige ord på mine tanker, tak for det

Anmeld

7. september 2014

L&V

Der er 22mdr mellem vores. Vi ville gerne ha haft dem tættere men sådan gik det ikke. De er nu 14 måneder og 3 år og de har bare så meget glæde af hinanden. De deler værelse, går i intergeret institution og de vil alting sammen.

Anmeld

7. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har næsten 4 år mellem thea og alberte og det fungere bare rigtig godt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.