Afslapningsemne: rejser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Becks

Caroline86 skriver:

Hej!
Lige lidt arbejde FOR den gode stemning... Nogen af Jer der har nogle planlagte rejser I vil fortælle om?
Selv skulle vi have været 14 dage i lejligheden i Portugal til oktober, men det blev desværre aflyst da svigerforældrene flyttede fra hinanden (vi skulle afsted med dem)... Så nu er der ingen planlagte ferier, men jeg gætter da på vi tager til Portugal næste efterår, når bebser er stor nok
Fortæl fortæl!

knus Caroline

Aev med turen til Portugal, bliver dejligt hvis I kan komme afsted naeste aar, med guldklumpen

Jeg er jo selv lige kommet hjem fra 4 ugers ferie i USA for en maaned siden, skoen ferie...

Og saa rejser jeg til Alanya om 14 dage, med 2 kollegaer
Vi var der sammen sidste aar ogsaa, skoent sted, masser af varme, soede mennesker og kolde Long Island Icethe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Et par gange sidste efterår/vinter, var vi på Weissenhauser strand i nordtyskland. LIgesom lalandia, bare større og koster det halve YAY....

Det var feeeeed... VI tager derned i år, hele vores vikingegruppe og vores norske vikingevenner, i en stor lejlighed og holder forlænget weekend. Det koster ingenting og det er super hyggeligt. Især når der er gratis freizeit-spass... Som der er i lavsæsonen. Så er det hele gratis. Ikke kun badelandet. - SOm i øvrigt er SUPER både med børn og voksne ... og daaaaaaaaarlig wellness afdeling

Anmeld

19. august 2009

Tina2

Jeg smutter om et par timer:-) Vi skal til Rhodos i en uge, flyver her sidst på eftermiddagen... GLÆDER MIG!!!!!!

Der er 36-40 grader dernede pt, så det kan bare ikke blive bedre:-)

Vi ses om en uge

Kram

Anmeld

19. august 2009

Mira0911

Vil os rigtig gerne ud og rejse... Meeen det kommer vi ikke lige sådan... Vi er mere til at tage i sommerhus her i DK.... :O)

Anmeld

19. august 2009

Mira0911

Tina2 skriver:

Jeg smutter om et par timer:-) Vi skal til Rhodos i en uge, flyver her sidst på eftermiddagen... GLÆDER MIG!!!!!!

Der er 36-40 grader dernede pt, så det kan bare ikke blive bedre:-)

Vi ses om en uge

Kram

I må have en super god tur... :O)

Anmeld

19. august 2009

mor_sabina

Vi har planer om at tage ud at rejse i januar lige inden jeg starter i skole og Phillip i dp. Gerne et sted der er varmt så hvis nogen har gode ideer er de velkomne Gode råd til ferie med baby (10mrd) tages også imod med kyshånd

Anmeld

19. august 2009

NaFe

UHHHHH ELSKER A REJSE.....

Til

Anmeld

19. august 2009

NaFe

UHHHHH ELSKER A REJSE.....

Til Sep tager jeg 2 uger til Tunesien med min lille pige....kender nogen dernede, så skal nok blive rigtig hyggeligt...

Til nov tager vi så en uge til Rom og skal se Eros Ramazottie...wow bliver fedt....

Og sidst men ikke mindst tager vi til Lanzarote, på lasanta til marts...

Så vi har lidt a se frem til...såååååå dejligt

Anmeld

19. august 2009

netdaddy

Smutter 5 dage til Berlin fra den 7-11. september.

Skal på studietur med ca. 100 elever og en flok af mine kolleger.

Anmeld

19. august 2009

Nadi

Det lød nu ellers ikke ringe med to uger i Portugal

Jamen i uge 38 tager vi + mine forældre, lillebror og min lillbror's kammerat en uge til Side, Tyrkiet

Det er bare et lækkert hotel vi skal bo på, med MANGE pools, en kæmpe ruchebane, hvor børn skal have vest og hjelm på, økologiske råvarer som de selv dyrker (vi har all inclusive), lige ved stranden og 10 km fra centrum.

Ellers er den næste rejse vi skal på en tur i sommerhus når det bliver jul med min mands familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.