Afslapningsemne: rejser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej!
Lige lidt arbejde FOR den gode stemning... Nogen af Jer der har nogle planlagte rejser I vil fortælle om?
Selv skulle vi have været 14 dage i lejligheden i Portugal til oktober, men det blev desværre aflyst da svigerforældrene flyttede fra hinanden (vi skulle afsted med dem)... Så nu er der ingen planlagte ferier, men jeg gætter da på vi tager til Portugal næste efterår, når bebser er stor nok
Fortæl fortæl!

knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

otlitrom

Caroline86 skriver:

Hej!
Lige lidt arbejde FOR den gode stemning... Nogen af Jer der har nogle planlagte rejser I vil fortælle om?
Selv skulle vi have været 14 dage i lejligheden i Portugal til oktober, men det blev desværre aflyst da svigerforældrene flyttede fra hinanden (vi skulle afsted med dem)... Så nu er der ingen planlagte ferier, men jeg gætter da på vi tager til Portugal næste efterår, når bebser er stor nok
Fortæl fortæl!

knus Caroline

Ærgeligt med turen til Portugal, Men så har I noget at glæde jer til.
Har ikke nogen planlagte rejser, men kom hjem fra en dejlig tur til Kreta i søndags.
Kæresten og jeg var på en dejlig tur, hvor vi bare hyggede, nød det gode vejr, spiste god mad og nød hinanden..
Første gang vi har rejst sydpå sammen, selvom vi har været sammen i 4 år.. Det kan kun anbefales! Skønt at komme lidt væk hjemmefra, og bare være sammen i en uges tid, uden at tænke på opvask eller madlavning!
Vi er kommet nyforelskede hjem igen. -Det hjælper forhåbentlig lidt på projekt baby, når Tanke rød er rejst igen..
Anna.

Anmeld

19. august 2009

Muffinmus

Vi er ved at planlægge en tur i starten af okt...den præcise dato afhænger af prisen, men den første uge er billigst i hvert fald.
Vi skal afsted med svigerne og svigerne inden, det skal sgu nok blive rigtig godt. Kommer super ud af det med alle sammen heldigvis.
Vi ser lige nu på Alanya i Tyrkiet hvor vi har fundet 1-2 ok hoteller  sådan godt og vel 500 m fra by og 500 m fra stranden..sådan vil jeg have det med 2 små børn nemlig:-)
Glæder mig til at bore fusserne ned i sandet, spise masser af is og komme væk fra rengøring, vasketøj osv..ih det bliver så skønt.

Anmeld

19. august 2009

3rollinger

Jeg skal snart til Danmark . Jeg skal opholde mig paa Vestsjaelland, men jeg skal da baade forbi Fyn, Thy og Aarhus. Og ogsaa Koebenhavn, saa jeg skal lidt rundt. Og jeg glaeder mig rigtig meget.

Anmeld

19. august 2009

Moderator

kitty skriver:

Ærgeligt med turen til Portugal, Men så har I noget at glæde jer til.
Har ikke nogen planlagte rejser, men kom hjem fra en dejlig tur til Kreta i søndags.
Kæresten og jeg var på en dejlig tur, hvor vi bare hyggede, nød det gode vejr, spiste god mad og nød hinanden..
Første gang vi har rejst sydpå sammen, selvom vi har været sammen i 4 år.. Det kan kun anbefales! Skønt at komme lidt væk hjemmefra, og bare være sammen i en uges tid, uden at tænke på opvask eller madlavning!
Vi er kommet nyforelskede hjem igen. -Det hjælper forhåbentlig lidt på projekt baby, når Tanke rød er rejst igen..
Anna.

det lyder da bare fantastisk!
Og ja, tror du har helt ret i at det kan gøre en kæmpe forskel, når nu I er helt ladet op!
Det er nemlig så fantastisk at komme lidt væk hjemmefra og opleve noget andet - sammen! er også ked af at Daniel og jeg ikke har råd til at rejse oftere Men det kommer når vi er blevet mangemillionærer, har vundet i lotto 20 gange osv

Anmeld

19. august 2009

wamse

Jeps, vi holder ferie samme sted hver år: Casa del baghave Forplejningen er i top, den mandlige husvært er lækker og valutaen er til at forholde sig til

Anmeld

19. august 2009

Moderator

wamse skriver:

Jeps, vi holder ferie samme sted hver år: Casa del baghave Forplejningen er i top, den mandlige husvært er lækker og valutaen er til at forholde sig til

hahaha...det lyder bare helt kanon!

Anmeld

19. august 2009

otlitrom

wamse skriver:

herligt indlæg!!
Det er også hyggelgt at holde ferie hjemme! Man behøver ikke palmer og sandstrand, bare folk man holder af!

Anmeld

19. august 2009

lonemus

Ahhhhhhhhhh, jeg vil osse ud og rejse MIne svigerforældre har lige foræret os en rejse til Paris Håber på vi kan komme afsted til foråret

Anmeld

19. august 2009

MaleneGærup

Mine forældre har inviteret os en tur syd på i starten af november, i anledningen af deres kobberbryllup- vil også hellere ud og rejse end til fest   Bliver lidt spændende det er 10 uger før min ternin....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.