Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zap@mortil3 skriver: ja, jeg er så helt modsat og ville ikke skænke jobbet en tanke (overdrivelse fremmer forståelsen) ment på den måde, at, hvis jeg gerne ville have et barn mere og min mand også, så ville jeg da gøre det og ikke tænke over jobbet og hvad der skal ske efterfølgende, sålænge man ved, at det hele nok skal gå og der er økonomisk friplads! OG MAN ER KLAR! Jeg er mor til 2 drenge med 16 mdr. imellem (de er nu 3 og 4 år) det har da helt sikkert været hårdt og måske hårdere end hvis der havde været 3 år imellem. Men hold nu op hvor har de meget glæde af hinanden - dog ligeså mange slåskampe Men igen, jeg ved ikke hvordan det er, at have børn med flere års mellemrum eller en dreng og pige - det kommer an på så meget.. Jeg ville tage snakken med manden igen og vente til næste måned med at forsøge eller lade være, så I er helt sikre i jeres beslutning. Sabrina - 37+1 med en lille pige i maven
ja, jeg er så helt modsat og ville ikke skænke jobbet en tanke (overdrivelse fremmer forståelsen) ment på den måde, at, hvis jeg gerne ville have et barn mere og min mand også, så ville jeg da gøre det og ikke tænke over jobbet og hvad der skal ske efterfølgende, sålænge man ved, at det hele nok skal gå og der er økonomisk friplads! OG MAN ER KLAR!
Jeg er mor til 2 drenge med 16 mdr. imellem (de er nu 3 og 4 år) det har da helt sikkert været hårdt og måske hårdere end hvis der havde været 3 år imellem. Men hold nu op hvor har de meget glæde af hinanden - dog ligeså mange slåskampe Men igen, jeg ved ikke hvordan det er, at have børn med flere års mellemrum eller en dreng og pige - det kommer an på så meget..
Jeg ville tage snakken med manden igen og vente til næste måned med at forsøge eller lade være, så I er helt sikre i jeres beslutning.
Sabrina - 37+1 med en lille pige i maven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M_V skriver: Synes det lyder som en god ide.. Du skal nok finde job, også selvom det bliver efter en evt. Barsel. Nu må i se hvad skæbnen vil
Synes det lyder som en god ide.. Du skal nok finde job, også selvom det bliver efter en evt. Barsel. Nu må i se hvad skæbnen vil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128