Hej piger, er lige ano, da jeg ikke vil genkendes af nogle familiemedlemmer herinde.

Her kommer lige en lang forklaring

Men sagen er den, at jeg for 14 dage siden (ca) glemte et par minipiller, da jeg havde smidt dem væk, jeg holder derfor nu en pause med dem indtil næste menstruation, da det sikkert ville blive noget rod ellers. Vi har indtil nu beskyttet os med kondom ved sex.
I dag har jeg så ægløsning (jeg ved hvornår jeg har det hver måned) og jeg siger for sjov til min kæreste, at så er det i dag vi skal igang, hvis vi skal lave en lillebror eller -søster.

Han kigger på mig og siger helt alvorligt, ja, lad os gøre det. (Jeg har været skruk længe efterhånden, men har hele tiden holdt på, at vores barn skulle være større før vi begynder pb2, og min kæreste har hele tiden ment det var alt for tidligt med en mere)
Vi snakker så lidt frem og tilbage om, ar vores barn så vil være under 2 år når vi får en til (hvis vi skulle være så heldige, selvom vi godt ved chancerne er små) og han holder stadig på, at det er fint, han er klar til en mere.
Men altså, sagen er den, at vores barn kun lige er blevet 1 år.
Jeg har lige fået job her fra den 1. (Et årsvikariat, med plan om forlængelse til en fastansættelse fra næste skoleår - er lærer)
- en graviditet ville altså højst sandsynligt sætte en stopper for muligheden for en fastansættelse = barsel på dagpenge, samt intet job efter barsel.

Og jeg er lidt nervøs for om (hvis det overhovedet skulle lykkes i 1. Hug) vi overhovedet er klar, eller om vi begge blev grebet af stemningen/ spændingen.

Så piger, jeg ved godt I ikke kan svare på om vi skal forsøge eller ej, da det jo er vores egen beslutning i sidste ende, men hvad havde I gjort med en mand der pludselig er "skruk" også, og muligheden for en graviditet faktisk er mulig?
Kom også gerne med gode/dårlige sider ved børn tæt på hinanden.

Det blev meget langt, håber du holdt hele vejen