hjælp igen til lejelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2014

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Borger.dk

Anmeld

7. september 2014

Nystart

Frk_Louise skriver:

Det mener jeg altså ikke, at de kigger på i forbindelse med ansøgning om indskudslån... Det kigger de vist kun på, når man søger om boligstøtte. Der skal man aflevere tre måneders lønsedler sammen med ansøgningen 

Er ikke hundrede procent sikker, men tror det er sådan..

De kigger på indkomst...

For har du haft en indkomst de sidste 3 måneder og brugt løs og pengene er væk går de ind og siger nej..hvis de mener du burde ha sparet op....

boligstøtte OG indskudslån er udelukkende på udregning af indkomst....

Og det er det er netop der mange sidder og ikke kan få hjælp... for har den ene betalt udgifter og den anden mad eks, og man så går fra hinanden ja så kan man ikke få hjælp da man så ikke har haft nogle udgifter(selvom man har blot de ikke er hævet fra en selv og evt blot har givet parten en potion penge i hånden)

Anmeld

7. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

BUM hvordan søger man dog boligsikring online har altid gjordt det på borgerservice men det kan man ikke mere ... har ingen scanner og duer ikke til pc... hvor er tingene blevet kompliceret 

du skal indtaste dine tal ind selv.. så henter de oplysninger selv bagefter....

Anmeld

7. september 2014

anna111

Profilbillede for anna111
For at søge om indskuds lån.
Skal du gå ind på borger.dk og ansøge om det er det står der alle de oplysninger du skal bruge.
Du skal osse have en kopi af lejekontrakten og sende med ind.
MEN det er vigtigt du ikke har underskrivet den da du så hæfter for gælden og så vil du få afslag fra kommunen.
Det fik jeg af vide da jeg ringede ind og snakkede med kommunen

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

nu spørg jeg måske dumt men kan man få bolig forreningen til at slå 1 første husleje på den nye oveni indskud så man låner til både indskud og første husleje da vi alså ikke har 10000 kr til 2 huslejer  

jamen på borger står der man skal vedlægge dokumenter men aner ikke hvordan man gør sådan noget og hvordan jeg får det ind på pc da leje kontrakten jo bliver i papirs variant??? jeg er et stort spørgsmåls tegn pt.. 

jeg ved vi kan søge indskudslån vi har før haft det på samme indtægt som nu.. og vi har afbetalt det for længe siden 

Anmeld

7. september 2014

QueDee

Anonym skriver:

nu spørg jeg måske dumt men kan man få bolig forreningen til at slå 1 første husleje på den nye oveni indskud så man låner til både indskud og første husleje da vi alså ikke har 10000 kr til 2 huslejer  

jamen på borger står der man skal vedlægge dokumenter men aner ikke hvordan man gør sådan noget og hvordan jeg får det ind på pc da leje kontrakten jo bliver i papirs variant??? jeg er et stort spørgsmåls tegn pt.. 

jeg ved vi kan søge indskudslån vi har før haft det på samme indtægt som nu.. og vi har afbetalt det for længe siden 

Gå ned på biblioteket. De kan garanteret hjælpe med at scanne dokumenter ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.