virkelig mærkeligt!!???!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det er rigtigt nok, men hvis man går 3 uger over har man jo sikkert en uregelmæssig cyklus, hvilken jeg ikke har eller haft en tidlig sa eller biograviditet. Det sker jo i 50% af tilfældene har jeg hørt. Nu har jeg så ikke testet siden i fredags, og har de samme symptomer som i min sidste graviditet. Jeg bliver forholdsvis nemt gravid også men har bare ikke prøvet at teste positivt sent så dette beroede jeg min undring på Men selvfølgelig kan vores kroppe jo spille os et puds

Det tror jeg altså ikke den behøver være..

men krydser da fingre for at du er gravid... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Kærlighediminmave

Hvis man går og tror man er gravid kan kroppen jo godt snyde en og udskyde ens mens, jeg havde nemlig også en masse symptomer, både kvalme hovedpine enormt træthed ømme brystet os osv men mens kom til sidst da der var godt lang tid og jeg begyndte at opgive graviditet pga negative test

Anmeld

11. september 2014

Anonym trådstarter

JAAAA!!!! Den var god nok Er lige kommet hjem fra lægen idag hvor jeg er blevet testet positiv JUBIIIIII!!!! Sikke en skøn dag og solen skinner endda Hvor er jeg taknemmelig og glad!!!!!!

Anmeld

13. september 2014

Mariia1708

natashalarsen skriver:

men min den første gik jeg i 2 mdr uden en test der kunne vise positiv. En dag test jeg for sjov på trods af jeg fik mens og det hele. Tog til lægen en uge efter fik afvide jeg var 5 uger, 14 dage efter kom jeg til scanning ca og var næsten 17 uger

denne her gang testede jeg positiv 5 dage før mens

Hvilke symptomer havde du med nr 2?

Anmeld

13. september 2014

natashalarsen

Mariia1708 skriver:

Hvilke symptomer havde du med nr 2?

Er 6+3 idag og mine symptomer var i starten en mave fornemmelse også ømme bryster :-) og nu har jeg heldigvis ingen af delene :-)

Anmeld

13. september 2014

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

JAAAA!!!! Den var god nok Er lige kommet hjem fra lægen idag hvor jeg er blevet testet positiv JUBIIIIII!!!! Sikke en skøn dag og solen skinner endda Hvor er jeg taknemmelig og glad!!!!!!

stort tillykke med nyheden

Anmeld

14. september 2014

Anonym trådstarter

Zap@mortil3 skriver:

stort tillykke med nyheden

Tusind tak! jeg er 6+2 idag og så glad og spændt! Kan slet ikke komme mig over at jeg venter mig baby nr.4! Det er simpelthen en drøm der er gået i opfyldelse og et mirakel, idet jeg var dødeligt syg for nogle år siden da mine to ældste var små. Er helt høj Jeg har madlede og har en lille bitte smule kvalme der er til at overleve

Anmeld

14. september 2014

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

Tusind tak! jeg er 6+2 idag og så glad og spændt! Kan slet ikke komme mig over at jeg venter mig baby nr.4! Det er simpelthen en drøm der er gået i opfyldelse og et mirakel, idet jeg var dødeligt syg for nogle år siden da mine to ældste var små. Er helt høj Jeg har madlede og har en lille bitte smule kvalme der er til at overleve

Hvor er det dejligt for dig/jer!  

Hvor er det skønt 

Anmeld

16. september 2014

Anonym trådstarter

Zap@mortil3 skriver:

Hvor er det dejligt for dig/jer!  

Hvor er det skønt 

Tusinde tak!!!

Anmeld

21. september 2014

Anonym trådstarter

Åh puha nu kommer kvalmen rullende mere og mere hver dag og jeg er 7+2 idag. Den kære kære kvalme åltså!!! LOL!! Tænk at man kan være så lykkelig over at have kvalme! LOL!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.