virkelig mærkeligt!!???!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.902 visninger
19 svar
13 synes godt om
6. september 2014

Anonym trådstarter

Hej Piger

Min mand og jeg er igang med pb og har haft så meget sex som aldrig før så vi er bare 100 på at den er der, da vi før er blevet gravide ret hurtigt (inden for 3 cyklusser). Jeg er idag så gået 6 dage over tid og var igår til lægen og fik taget en g-test der var negativ, hvilket er virkelig mærkeligt da jeg ved min andre graviditer sagtens kunne teste positivt dagen efter forventet mens. Jeg har normalt ret stærke genkendelige PMS symptomer og der er hverken skygge af en ekstra streg på alle de g-tests jeg har taget eller PMS-symptomer  Så mit spørgsmål er, om der er nogle af jer der kun var istand til at teste positivt sent og i så fald hvor sent efter forventet mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Hej Piger

Min mand og jeg er igang med pb og har haft så meget sex som aldrig før så vi er bare 100 på at den er der, da vi før er blevet gravide ret hurtigt (inden for 3 cyklusser). Jeg er idag så gået 6 dage over tid og var igår til lægen og fik taget en g-test der var negativ, hvilket er virkelig mærkeligt da jeg ved min andre graviditer sagtens kunne teste positivt dagen efter forventet mens. Jeg har normalt ret stærke genkendelige PMS symptomer og der er hverken skygge af en ekstra streg på alle de g-tests jeg har taget eller PMS-symptomer  Så mit spørgsmål er, om der er nogle af jer der kun var istand til at teste positivt sent og i så fald hvor sent efter forventet mens?

Jeg ville bare krydse fingre for at den er der, når I nu har givet den så meget gas, så skulle man da mene at der var gevinst

Jeg testede svagt positiv på forventet mens dag og tydeligt ca 3 dage efter, så det kan du nok ikke rigtig bruge til noget, men ved da at der er nogle som først kan få en positiv test 1-2 uger efter forventet mens, selvom det er sjælendt at der gå mere end en uge.

Anmeld

6. september 2014

Anonym trådstarter

Sunsmile skriver:

Jeg ville bare krydse fingre for at den er der, når I nu har givet den så meget gas, så skulle man da mene at der var gevinst

Jeg testede svagt positiv på forventet mens dag og tydeligt ca 3 dage efter, så det kan du nok ikke rigtig bruge til noget, men ved da at der er nogle som først kan få en positiv test 1-2 uger efter forventet mens, selvom det er sjælendt at der gå mere end en uge.

Tak for dit svar! Det er dejligt at høre du har hørt om nogle der først tester positivt 1-2 uger efter forventet menstruation for så er der måske en chance for at jeg evt. er en af dem  

Anmeld

6. september 2014

natashalarsen

men min den første gik jeg i 2 mdr uden en test der kunne vise positiv. En dag test jeg for sjov på trods af jeg fik mens og det hele. Tog til lægen en uge efter fik afvide jeg var 5 uger, 14 dage efter kom jeg til scanning ca og var næsten 17 uger

denne her gang testede jeg positiv 5 dage før mens

Anmeld

6. september 2014

crish89

Jeg har testet svagt positiv 7 dage efter forventet mens og håber på den bliver tydeligere i den kommende uge, så håber det fordi jeg tester sent tydeligt positiv.

Krydser fingre for dig..

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

crish89 skriver:

Jeg har testet svagt positiv 7 dage efter forventet mens og håber på den bliver tydeligere i den kommende uge, så håber det fordi jeg tester sent tydeligt positiv.

Krydser fingre for dig..

Uh det lyder spændende jeg krydser fingre for at din test bliver mere og mere tydelig!

Min mens er stadigvæk ikke kommet og i morgen er det en uge siden jeg kunne forvente den. Jeg har dog siden i formiddags haft niv og jagende smerter der kommer og går nedre i højre side af underlivet og synes jeg kan huske at jeg fik lignende smerter i min sidste graviditet så jeg håber det bare er det! Jeg har ingen pms symptomer heller men føler mig afbalanceret dog lidt ekstra træt pga for lidt søvn og sene aftener så jeg er ret sikker på at jeg er gravid Men jeg lader dagene gå og vil først teste igen på torsdag tror jeg, for hvis jeg stadig ik har min mens der så er den vel stensikker mon ikke? Hvis der nogensinde sker eller er sket nogle ændringer i min cyklus så er det at min mens ville komme tidligere end de 31 dage der normalt er i min cyklus. Jeg føler mig anderledes også. Jeg håber!!!!

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

natashalarsen skriver:

men min den første gik jeg i 2 mdr uden en test der kunne vise positiv. En dag test jeg for sjov på trods af jeg fik mens og det hele. Tog til lægen en uge efter fik afvide jeg var 5 uger, 14 dage efter kom jeg til scanning ca og var næsten 17 uger

denne her gang testede jeg positiv 5 dage før mens

Tusind tak for dit svar! Hold da op jeg skal lige love for at naturen da spillede dig et puds! Sikke en vild historie og dejlig en overraskelse det var for dig!

Anmeld

8. september 2014

crish89

Anonym skriver:

Uh det lyder spændende jeg krydser fingre for at din test bliver mere og mere tydelig!

Min mens er stadigvæk ikke kommet og i morgen er det en uge siden jeg kunne forvente den. Jeg har dog siden i formiddags haft niv og jagende smerter der kommer og går nedre i højre side af underlivet og synes jeg kan huske at jeg fik lignende smerter i min sidste graviditet så jeg håber det bare er det! Jeg har ingen pms symptomer heller men føler mig afbalanceret dog lidt ekstra træt pga for lidt søvn og sene aftener så jeg er ret sikker på at jeg er gravid Men jeg lader dagene gå og vil først teste igen på torsdag tror jeg, for hvis jeg stadig ik har min mens der så er den vel stensikker mon ikke? Hvis der nogensinde sker eller er sket nogle ændringer i min cyklus så er det at min mens ville komme tidligere end de 31 dage der normalt er i min cyklus. Jeg føler mig anderledes også. Jeg håber!!!!

Tusind Tak testen er her til morgen den samme, men tænkte ikke lige over, at jeg tester bedst om eftermiddagen, så det må være en ny test senere.

Ihh det lyder altså også spændende. En uge over og så med de niv og jag lyder det da som om der godt kunne være et eller andet.
Jeg har desværre ikke været gravid før, så har ikke så meget at sammenligne med, men er også enormt træt, samme stik bare i venstre side af maven, og så er der mange ting jeg slet ikke kan spise.
Jo vil da os tro hvis den ikke er kommet torsdag, så lyder den ret sikker, med mindre din mens pludseligt har taget en drejning og er forsinket, men det tror jeg nu ikke, når den ikke har været det før.

Jeg krydser fingre og håber den er der hos dig

Anmeld

8. september 2014

Kærlighediminmave

Man er jo ikke sikker på at blive gravid selvom man har sex hver dag vi ramte også æl men jeg er ikke gravid endnu jeg endte med at gå 3 uger over før jeg fik mens men håber da det lykkes for jer

Anmeld

8. september 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Man er jo ikke sikker på at blive gravid selvom man har sex hver dag vi ramte også æl men jeg er ikke gravid endnu jeg endte med at gå 3 uger over før jeg fik mens men håber da det lykkes for jer

Det er rigtigt nok, men hvis man går 3 uger over har man jo sikkert en uregelmæssig cyklus, hvilken jeg ikke har eller haft en tidlig sa eller biograviditet. Det sker jo i 50% af tilfældene har jeg hørt. Nu har jeg så ikke testet siden i fredags, og har de samme symptomer som i min sidste graviditet. Jeg bliver forholdsvis nemt gravid også men har bare ikke prøvet at teste positivt sent så dette beroede jeg min undring på Men selvfølgelig kan vores kroppe jo spille os et puds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.