Anonym skriver:
Uh det lyder spændende jeg krydser fingre for at din test bliver mere og mere tydelig! 

Min mens er stadigvæk ikke kommet og i morgen er det en uge siden jeg kunne forvente den. Jeg har dog siden i formiddags haft niv og jagende smerter der kommer og går nedre i højre side af underlivet og synes jeg kan huske at jeg fik lignende smerter i min sidste graviditet så jeg håber det bare er det! Jeg har ingen pms symptomer heller men føler mig afbalanceret dog lidt ekstra træt pga for lidt søvn og sene aftener
så jeg er ret sikker på at jeg er gravid
Men jeg lader dagene gå og vil først teste igen på torsdag tror jeg, for hvis jeg stadig ik har min mens der så er den vel stensikker mon ikke? Hvis der nogensinde sker eller er sket nogle ændringer i min cyklus så er det at min mens ville komme tidligere end de 31 dage der normalt er i min cyklus. Jeg føler mig anderledes også. Jeg håber!!!! 

Tusind Tak

testen er her til morgen den samme, men tænkte ikke lige over, at jeg tester bedst om eftermiddagen, så det må være en ny test senere.
Ihh det lyder altså også spændende. En uge over og så med de niv og jag lyder det da som om der godt kunne være et eller andet.

Jeg har desværre ikke været gravid før, så har ikke så meget at sammenligne med, men er også enormt træt, samme stik bare i venstre side af maven, og så er der mange ting jeg slet ikke kan spise.
Jo vil da os tro hvis den ikke er kommet torsdag, så lyder den ret sikker, med mindre din mens pludseligt har taget en drejning og er forsinket, men det tror jeg nu ikke, når den ikke har været det før.
Jeg krydser fingre og håber den er der hos dig
Anmeld