Abort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2014

Snevejr84

Det kommer an på hvordan du selv har det men siden du spørger så ville jeg tror du ikke helt ved hvad du skal gøre.

Jeg ville beholde det helt sikkert. Og så beholde forældre myndigheder selv medmindre han snart mander sig op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2014

Nystart

Snevejr84 skriver:

Det kommer an på hvordan du selv har det men siden du spørger så ville jeg tror du ikke helt ved hvad du skal gøre.

Jeg ville beholde det helt sikkert. Og så beholde forældre myndigheder selv medmindre han snart mander sig op

det er jo ikke op til en selv om man lige synes at man vil ha forældre myndigheden selv...

Anmeld

6. september 2014

Sjwf

Anonym skriver:

Ville i få en abort eller beholde barnet, hvis barnets far viser sig at være en mand man absolut ikke ønsker at være sammen med og som ikke ønsker det "fucking lorte barn" ?? (Det sagde han)
Ønsker ingen negative svar, bare et svar.Jeg er kun 5+6 idag.

Hvis du ønsker barnet så synes jeg at du skal beholde det.
Og så få ham til at skrive under på at han intet forhold skal have til barnet så du ikke kommer i problemer med ham senere hen hvis han nu skulle ændre mening

Anmeld

6. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Ville i få en abort eller beholde barnet, hvis barnets far viser sig at være en mand man absolut ikke ønsker at være sammen med og som ikke ønsker det "fucking lorte barn" ?? (Det sagde han)

hvis du vil beholde det så behold det og lad ham rende og hoppe 

Anmeld

6. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sjwf skriver:

Hvis du ønsker barnet så synes jeg at du skal beholde det.
Og så få ham til at skrive under på at han intet forhold skal have til barnet så du ikke kommer i problemer med ham senere hen hvis han nu skulle ændre mening

Glemmer vi ikke lige barnet i alt det her?

til ts: 

stod jeg i din situation ville jeg uden tøven vælge abort uanset om jeg ønsker barnet for det er ikke under sådan nogle forudsætninger jeg ønsker at skabe et liv, en familie. 

Anmeld

6. september 2014

Moar2011

Jeg fik en abort, udelukkende fordi barnet ikke sku ha den far det var og det faren ku tilbyde barnet at vokse op i !!
Bum..

Anmeld

6. september 2014

marieo

Synes du skal gøre hvad du har lyst  og hvad du føler er bedst for dig og barnet.

Kender ikke fyren, og ved ikke om hans udtalelse er symptomatisk for ham, men ellers synes jeg du skal slå koldt vand i blodet i forhold til negative udtalelser. Det må da også være følelsesmæssigt hårdt for ham at få besked om at han måske skal være far, selvom det måske ikke er det han ønsker. Ikke at udtalelsen er pæn, men man kan altså sige nogle grimme ting når man har svært ved at håndtere en situation følelsesmæssigt, uden at det nødvendigvis gør ham til et dårligt menneske.

Men synes du skal overveje om du kan leve med ham som far til dit barn, og om du har lyst til evt. at stå alene med det.

Og så synes jeg du skal give ham en chance for at håndtere situationen (medmindre han virkelig bare er en idiot, det er svært at vurdere ud fra en udtalelse)

Anmeld

6. september 2014

Snevejr84

Nystart skriver:

det er jo ikke op til en selv om man lige synes at man vil ha forældre myndigheden selv...

I starten vil hun kun have den og han vil jo ikke have barnet. Medmindre de bor sammen.

Anmeld

6. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

jeg vil sige du skal føle rigtig godt efter hvad du selv ønsker og ikke kun tage efter hvad din kæreste ønsker...

jeg blev gravid igen da min søn var ca. 1 år og fik en abort fordi min kæreste ikke ville have børn så kort efter hinanden hvor jeg derimod ikke havde noget imod det...

jeg fortrød det og selv nu - fem år efter - kan jeg godt se på de to dejlige børn jeg har nu og tænke "hvad nu hvis..."

Anmeld

7. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Prøv at læse i Enlig mor/far-grupoen, der er mange problemstillinger, som går ud ovee barnet, men også det forældrene udsætter hinanden for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.