Abort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.647 visninger
20 svar
23 synes godt om
6. september 2014

Anonym trådstarter

Ville i få en abort eller beholde barnet, hvis barnets far viser sig at være en mand man absolut ikke ønsker at være sammen med og som ikke ønsker det "fucking lorte barn" ?? (Det sagde han)
Ønsker ingen negative svar, bare et svar.Jeg er kun 5+6 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Ville i få en abort eller beholde barnet, hvis barnets far viser sig at være en mand man absolut ikke ønsker at være sammen med og som ikke ønsker det "fucking lorte barn" ?? (Det sagde han)

Abort, det er ufattelig lang tid man er bundet til ham, hvis man får barnet, men det afhænger også af andre ting.

Anmeld

6. september 2014

anonym37

Anonym skriver:

Personligt ville jeg ikke, men han burde sku mande sig op og tage et ansvar, det er jo ik kun din skyld at du er gravid. 

Anmeld

6. september 2014

L&V

Anonym skriver:

Abort ville ik være en mulighed for mig. Han må jo på en eller anden måde ha haft nogle gode kvaliteter siden du har været i seng med ham. Så måske der er håb for ham og ellers er der rigtig mange enlige mødre som vare klare det skide godt

Anmeld

6. september 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Jeg ville træffe en beslutning udfra hvad JEG følte og ville.. Glem alt om hvad han vil, hvad har DU det bedst med? 

Hvis ikke du har lyst til at få en abort, så skal du ikke gøre det, det kommer du til at fortryde.. 

Anmeld

6. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Jeg ville ikke ønske at have et barn med sådan en slags person. Der var dog ufatteligt usympatisk af ham, jeg føler ned dig. Uanset hvad du vælger, så håber jeg du er helt færdig med ham.

Anmeld

6. september 2014

lineog4

I gamle dage før jeg mistede min datter kunne jeg få (og fik en abort) hvis barnet ikke var ønsket. Nu kan jeg ikke få en abort uden at gå ned vil jeg tro, og har fået det uønskede barn men det endte lykkeligt.

Men svaret ja jeg kunne uden at skæve til følelse vælge en abort hvis faren til barnet ikke ønskede det, men jeg kunne også vælge at få barnet... Du skal føle efter hundrede procent inde i dig selv., hvad kan du leve med. Og så selvsagt huske et barn binder to voksne sammen for resten af livet.

pøj pøj

Anmeld

6. september 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Ville osse sige det kommer and på hvordan du selv føler
ønsker du at få dette barn ?
Eller er du bare ikke klar til det endnu.
Du skal virkelig mærke efter inden i dig selv.
For vis du får aborten ''kun'' fordi han ikke ønsker barnet kommer du helt sikkert til at fortryde det.

Anmeld

6. september 2014

mt2

Det kommer helt an på hvordan du føler omkring tanken om at få et barn og muligvis ende som alenemor.

Jeg er gravid, faren til barnet er jeg så ikke sammen med (desværre, for jeg er utrolig forelsket i manden), men han ville heller ikke barnet til at starte med (var også en "upser", hvor jeg valgte at beholde). Vi fik endelig snakket tingene igennem, og jeg fik ham med til misdannelsesscanning. Ikke at han jubler og glæder sig som en gal, men han har vænnet sig til tanken om at skulle være far og vil leve op til sit ansvar.

Nogen gange skal de have tid til at tænke alt igennem (her tog det godt 20 uger), og det er UFATTELIG hårdt at gå i uvisheden kan jeg betro dig.

Jeg ville aldrig kunne vælge abort. Jeg overvejede, tænkte alt igennem inden jeg tog min beslutning og der var jeg klar over hvordan han tænkte om det hele. Jeg er så kun glad på barnets vegne over at han vil være en del af det.

Anmeld

6. september 2014

charthys

Anonym skriver:

Jeg stemmer også for abort, - jeg ved alt om de sorger der kommer af at have bærn med en psykopat, og det skal man ikke byde hverken sig selv eller barnet!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.