Chevro skriver:
Hejsa allesammen 
Jeg er i 12. uge - og døjer enormt meget med hovedpine og svimmelhed af og til. Forleden var jeg nede hos min optiker og få testet mine øjne.
Bruger i forvejen linser og briller, men nu er mit syn blevet 3,50 og 3,75 + bygningsfejl
Efter jeg er blevet gravid.. Jeg kan slet ikke bruge mine briller :/ Kan ikke fokusere med dem på..
Jeg synes det er vildt at bruge snap 3000,- på nye glas nu, og så hvis tallene falder igen efter graviditet
Skal jeg jo have nye igen, så yderligere 3000 

HVAD HAR I GJORT??! Er jeres tal faldet igen efter graviditet eller hvordan?
Nu bruger jeg godt nok ikke briller, men efter jeg havde født, begyndte jeg at have samme symptomer som dig, med hovedpine, svimmelhed og synes jeg var begyndt at se dårligere. Så jeg tog til øjenlæge for at få det tjekket.
Han fortalte, at det er meget normalt at man som gravid (jo) får ekstra væske i kroppen, og dette gælder også i øjnene. Så han ville mene, at når jeg stoppede med at amme, ville mine irriterende øjne også fortage sig... Og ganske rigtigt

Så jeg ville egentlig bare lige sige, at du nok godt kan forvente at dine øjne bliver som inden du blev gravid igen, det kan dog tage et godt stykke tid.
Anmeld