Ivf + recept spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja det er meget forskelligt hvordan de kører det. Vi må bare stole på der er styr på det 

Ja så det kan lykkes

hvor er du henne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

esioul

Anonym skriver:

Ja så det kan lykkes

hvor er du henne 

Dronninglund 

Anmeld

13. september 2014

anjo01

Anonym skriver:

Jeg er i Horsens. 

Sys det er mærkelig der er så stor forskel. Jeg skal først op næsten 3 uger efter jeg er startet. Sys 14 dage lyder bedre

Hej

jeg venter pt på brev med indkaldelse til Horsens. Hvor lang tid gik der fra henvisningen fra lægen til du fik en tid?

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

anjo01 skriver:

Hej

jeg venter pt på brev med indkaldelse til Horsens. Hvor lang tid gik der fra henvisningen fra lægen til du fik en tid?

Lægen sendt henvisning sidst i juni 2013 og en uge efter fik vi brev at pga ferie kun vi komme til samtale starten af august. 

Pga. Min mens startet vi behandling i september 2013.

Skal du os til Horsens ?

Anmeld

16. september 2014

anjo01

Anonym skriver:

Lægen sendt henvisning sidst i juni 2013 og en uge efter fik vi brev at pga ferie kun vi komme til samtale starten af august. 

Skal du os til Horsens ?

Okay. Jeg venter på brev nu. Ja jeg skal til Horsens. Har ikke hørt noget om stedet før, men håber det er et godt og effektivt sted.

Anmeld

16. september 2014

anjo01

Anonym skriver:

Skal du os til Horsens ?

Jeg har nu også fået svar fra Horsens 

Ved du om begge parter  skal møde op til mødet hvor sæden skal afleveres? Min kæreste er lige startet som elev, og er jo på prøve de 3 første måneder...  

Anmeld

16. september 2014

Anonym trådstarter

anjo01 skriver:

Jeg har nu også fået svar fra Horsens 

Ved du om begge parter  skal møde op til mødet hvor sæden skal afleveres? Min kæreste er lige startet som elev, og er jo på prøve de 3 første måneder...  

Jeg har sendt en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.