Ivf + recept spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
16 svar
1 synes godt om
4. september 2014

Anonym trådstarter

Vi skal til at starte lang nedregulering. Skal starte den 11/9 cd. 21 men på recepten underskrifte står der 14/9 har det noget og sige ? 

Så skal jeg tag gonal-f men kan ikke finde ud af hvornår og hvor mange jeg skal have ? Er der andre der har fået gonal-f under lang ivf 

undskyld hvis det er rodet men er lidt rundt på gulvet og pisse nervøs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

esioul

Anonym skriver:

Vi skal til at starte lang nedregulering. Skal starte den 11/9 cd. 21 men på recepten underskrifte står der 14/9 har det noget og sige ? 

Så skal jeg tag gonal-f men kan ikke finde ud af hvornår og hvor mange jeg skal have ? Er der andre der har fået gonal-f under lang ivf 

undskyld hvis det er rodet men er lidt rundt på gulvet og pisse nervøs 

Jeg tror ikke du skal bekymre dig om Gonal-f. Du skal helt sikkert scannes før du opstarter gonal-f, så der får du sikkert info. Det er individuelt hvor meget man skal have.

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tror ikke du skal bekymre dig om Gonal-f. Du skal helt sikkert scannes før du opstarter gonal-f, så der får du sikkert info. Det er individuelt hvor meget man skal have.

Har fået en recept på det. Tror der står 2 på

er du i lang ivf

Anmeld

4. september 2014

esioul

Anonym skriver:

Har fået en recept på det. Tror der står 2 på

er du i lang ivf

Ja det er jeg. Eller starter nedregulering her den 10. 

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja det er jeg. Eller starter nedregulering her den 10. 

Jeg skal starte den 11 er du helt med på hvad du skal igennem. Sys jeg er blevet meget mere nervøs nu hvor vi har fået alle recepter 

Anmeld

4. september 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg skal starte den 11 er du helt med på hvad du skal igennem. Sys jeg er blevet meget mere nervøs nu hvor vi har fået alle recepter 

Ja jeg har fået mail fra klinikken med hvornår jeg skal tage næsespray og hvornår første scanning er. 

Synes der er godt styr på det  

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja jeg har fået mail fra klinikken med hvornår jeg skal tage næsespray og hvornår første scanning er. 

Synes der er godt styr på det  

Jeg skal tag sprøjte også skal jeg der op 1/10 det må så være der jeg skal snak om gonal-f

Anmeld

4. september 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg skal tag sprøjte også skal jeg der op 1/10 det må så være der jeg skal snak om gonal-f

Jeg skal scannes den 25, efter 14 dage på nedregulering. Der kigger de på om man er klar til at blive stimuleret med gonal-f. Den recept får jeg der. Hvor er du tilknyttet? 

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg skal scannes den 25, efter 14 dage på nedregulering. Der kigger de på om man er klar til at blive stimuleret med gonal-f. Den recept får jeg der. Hvor er du tilknyttet? 

Jeg er i Horsens. 

Sys det er mærkelig der er så stor forskel. Jeg skal først op næsten 3 uger efter jeg er startet. Sys 14 dage lyder bedre

Anmeld

4. september 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg er i Horsens. 

Sys det er mærkelig der er så stor forskel. Jeg skal først op næsten 3 uger efter jeg er startet. Sys 14 dage lyder bedre

Ja det er meget forskelligt hvordan de kører det. Vi må bare stole på der er styr på det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.