Godt man altid har jer når man trænger til at få luftet tankerne lidt 
Min kæreste og jeg har været sammen i snart 7år. Sammen har vi to børn.
I bund og grund har vi det egentlig godt nok sammen. Der er bare så mange ting, som gør at ihvertfald JEG snart bryder sammen.. 
Min kæreste er pt arbejdsløs, og har været det i ½ år. Jeg er stadig på barsel, så vi går op og ned af hinanden 24/7..
Vores økonomi er lidt stram. Vi købte for 7-8 mdr siden en ny bil, da vi simpelthen manglede pladsen. Den betaler vi 4000kr af på hver måned. Og så kommer diesel og forsikringer oveni. + alle de andre forsikringer. Føler vi drukner i regninger!
Vores børn er 1år om få dage, og de har stadig ikke fået deres eget værelse. Hver gang jeg spørger ind til, om ikke vi skal lave det færdig (for rummet er der), så siger han at det kan vi godt. Men når vi så kommer til at tingene skal købes ind til det, så mener han ikke at vi har penge til det. Hvor er det hele bare surt!!
Hvad angår vores dagligdag - er han overhovedet ikke særlig hjælpsom. Fra de var 1½ mdr gammel, var jeg oppe med dem begge to hver eneste nat. Jeg står op med dem hver eneste morgen mellem kl. 6-7. Selv idag, hvor jeg har influenza, med snot i hele hovedet, migrene og feber, skal jeg alligevel stå op med dem, mens han sover. Han ligger og sover, som regel indtil middag. Hvis han for engang skyld vågner tidligere, bruger han gerne ½-1 time på at ligge og 'vågne', eller ligge med hans tlf. Når han så står op, bruger han også lige ½ time på at ryge. 
Derudover vasker jeg tøj, lægger det sammen, gør rent og laver aftensmad hver eneste dag. Nogengange tænker jeg, at han lige så godt kunne bo et andet sted, for jeg mærker egentlig ikke at han er her. 
Når jeg prøver at tage denne her snak med ham, bliver han helt vild sur. Råber op om at jeg bare gør ham til verdens dårligste kæreste/far, at han ikke kan finde ud af en skid, og at han aldrig får komplimenter osv osv... Ting jeg aldrig ville sige!
Han er en god far! Han får komplimenter! Det ender altid med at vi ikke finder ud af en skid, og at han går sur herfra - og jeg sidder tilbage og tuder 
Hvad skal jeg dog gøre?? Overvejer at spørge om han ikke kan bo ved hans forældre i et par dage. Alt det her er ved at æde mig op..
Anmeld